Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Jeanne Willis & Tony Ross - Lucinda Belinda Melinda McCool (5+)

Lees meer
10 jaren 3 maanden geleden #74493 door dettie
Lucinda valt nog wel mee ook al is ze heel direct, ze is zo gefocust op alles mooier maken dat ze gewoon niet begrijpt dat iemand daar niets mee heeft.

Het monster is écht slecht... grrrr, :mrgreen:

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

10 jaren 3 maanden geleden #74497 door
Alles mooier willen maken kun je ook positief zien.

Lees meer
10 jaren 3 maanden geleden #74498 door Annemarie
Brrr... wat een eng monster dan! Stiekem blijf ik Lucinda ook lelijk van binnen vinden. Ik vind dat soort types vreselijk.

<t></t>

Lees meer
10 jaren 3 maanden geleden #74502 door dettie
Ja je kunt het positief zien Renate, het meisje bedoelt het ook niet slecht alleen heeft ze oogkleppen voor als het om het innerlijk van die mensen gaat. In haar focus ziet ze niet dat mensen het helemaal niet prettig vinden dat zij ze mooi maakt. Ze voelen zich niet prettig bij die opknapbeurten van Lucinda.

Ik ken die mensen ook Annemarie, ook die bedoelen het niet verkeerd, maar als ze ongevraagd 'tips' geven dan krijg ik ook de kriebels. Lief bedoeld maar nee bedankt.

Maar het gaat nu dus om het meisje in het boek. (anders dwaal ik teveel af) Zij ziet zelfs bij het monster alleen wat ze aan het monster op kan knappen, ze ziet niet eens dat het een monster is, zo blind staart ze zich op het uiterlijk als, lelijke vacht, lange nagels, klitten in het haar. Door haar focus ziet ze niet meer wat iets of iemand werkelijk is.

Dettie

zonder lippenstift :D

10 jaren 3 maanden geleden #74507 door
Dat is waar. Het draait niet allemaal om uiterlijk. Als er onder dat mooie uiterlijk een onaangenaam persoon zit, doet dat uiterlijk er ook niet toe.

Zoals een vriendin van me vroeger zei: "Van een mooi bord kan je niet eten."

Lees meer
9 jaren 4 maanden geleden #80217 door marjo
Je zegt het helemaal goed, Dettie: dat meisje heeft niets kwaads in de zin, ze heeft oogkleppen op. En zoals ik hierboven al zei: er zijn zeker mensen die denken dat wat zij goed en mooi vinden ook voor een ander zo opgevat wordt. Ze 'helpt' de mensen dus. Zo grappig dat ze wegduiken!!

Nu las ik eerder vandaag het 'gruwel' abc, en niemand hier vindt dit een verhaal dat niet geschikt is voor kinderen. Komt het eigenlijk niet op hetzelfde neer?

L B M is heel vervelend bezig..

Tijd voor maken pagina: 0.397 seconden