Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Jasmine Warga - Mijn hart en andere zwarte gaten (14+)

10 jaren 5 maanden geleden #72916 door
Ik weet het niet. Ik spreek gewoon uit ervaring.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 5 maanden geleden #72917 door Annemarie
Het personage in dit boek heeft dat ook. Ze heeft dan ook helemaal geen vrienden. Dat verandert dus wanneer Roman op haar pad komt. Ze groeien naar elkaar toe en ze merkt dat ze het leven leuker begint te vinden. Natuurlijk zijn er, net als jij, mensen met negatieve ervaringen. Iedereen is wel eens teleurgesteld in een vriendschap. Dat hoort bij het leven. De schrijfster van dit boek wil benadrukken dat er toch ook vriendschappen kunnen zijn die het leven net dat beetje extra geven. Al met al vind ik het een erg mooi boek dat een mooie boodschap uitdraagt. Het kan jongeren helpen en dat vind ik heel belangrijk.

<t></t>

10 jaren 5 maanden geleden #72925 door
Die vriendschap heb ik niet echt ervaren. Misschien ben ik ook gewoon een lastig mens. Zelfs m'n vader vindt dat.

Lees meer
10 jaren 5 maanden geleden #72926 door Annemarie
Alle ouders vinden hun kinderen wel eens lastig. Of die kinderen nu 5 of 50 zijn. Maar om op dit boek terug te komen: mocht je het eens in de bieb tegenkomen...

<t></t>

10 jaren 5 maanden geleden #72927 door
Ik zal er beslist eens naar kijken. Helaas heeft de bibliotheek het (nog) niet.

Tijd voor maken pagina: 0.362 seconden