Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Erin Hunt - Het tweede gezicht (12+)

Lees meer
10 jaren 7 maanden geleden #71664 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Erin Hunt - Het tweede gezicht (12+)
Ja bij Jaap leest kijk ik ook graag, hij schrijft altijd heldere en goede recensies.

Het maakt mij persoonlijk niet zoveel uit waar de boeken onder vallen maar om een website een beetje overzichtelijk te houden moet je keuzes maken en dan houd ik me maar aan de leeftijd die de uitgever aangeeft. Ik heb zelf ook wel dat ik bij boeken denk dat het boek eigenlijk meer geschikt is voor oudere kinderen, qua taal of inhoud. Maar ja de uitgever beslist en doet dat niet voor niks.

Het is me wel opgevallen dat Vlaamse uitgevers vaak een lagere leeftijdsondergrens hebben dan Nederlandse uitgevers.

Dan worden vrij pittige onderwerpen bijv. ingedeeld voor 4+. Ik zet dan wel in mijn recensie dat ik die indeling niet goed vind maar plaats het wel bij 4+. Gewoon om een beetje overzicht te houden. Er staan in totaal bijna 5000 recensies op onze site waarvan zo'n 2500 kinderboeken dan kun je moeilijk willekeurig naar gevoel leeftijden toepassen.

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.343 seconden