Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Janet Foxley - Munkel Trog en de Wonderezel 8+

Lees meer
10 jaren 9 maanden geleden #69731 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Janet Foxley - Munkel Trog en de Wonderezel 8+
Ja, waarom niet af en toe een kinderboek. Meestal lees ik bloederige thrillers en dan is zo'n vrolijk verhaal als dit tussendoor best wel eens fijn.

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

10 jaren 9 maanden geleden #69733 door
Ik haal steeds meer kinderboeken uit de bibliotheek. Vandaag zelfs 2. Gek, toen ik een jaar of 12 was, mocht ik boeken uit de afdeling voor volwassenen halen en nu ik al heel lang volwassen ben, lees ik kinderboeken.

Lees meer
10 jaren 9 maanden geleden #69737 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Janet Foxley - Munkel Trog en de Wonderezel 8+
Ja leuk is dat hè Renate.

Ik ga overigens kinderboeken steeds lekkerder om te lezen vinden. Geen moeilijk gedoe en vaak vrolijk of in ieder geval een prettig lopend verhaal.

Dettie

Lees meer
10 jaren 9 maanden geleden #69739 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Janet Foxley - Munkel Trog en de Wonderezel 8+
En als volwassene beleef je een kinderboek ook heel anders. Als kind geniet je vooral van het leuke, spannende of grappige verhaal maar als volwassene heb je meer oog voor de eventuele diepgang van het verhaal of de warme toon, de verborgen boodschap of het inlevingsvermogen van de auteur. Een echt leuk kinderboek schrijven is niet eenvoudig.

<t></t>

10 jaren 9 maanden geleden #69740 door
Ik zal wel weer wat over de kinderboeken die ik gehaald heb, schrijven.

Ik heb weer een boek over Pettson en Findus.

Het andere boek is 'Stem op de okapi'. Als je alleen de voorplaat al ziet, word je al nieuwsgierig en blij.

Lees meer
10 jaren 9 maanden geleden #69742 door Annemarie
Leuk, Renate!

<t></t>

Tijd voor maken pagina: 0.517 seconden