- Ontvangen bedankjes 0
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Ik type vrolijk op m'n computer. Heb ook een laptop en een netbook. Vroeger had ik een PDA van Psion. Helaas is deze gesneuveld en dat is jammer, omdat ik 'm nog steeds mis. Ik heb later wel een andere PDA van HP gehad, maar die was veel minder praktisch, met een los, opvouwbaar toetsenbord, dat niet altijd even goed functioneerde en soms problemen had met inklappen (ik heb er zelfs eens een kapot getrokken) en een aanraakscherm dat ook regelmatig de weg kwijt was. Ik heb heel wat computers gehad, van een ZX Spectrum, een Commodore Amiga, een Atari, MS-DOS laptop en diverse Windows computers.Annemarie schreef : Ik typ deze reactie op mijn smartphone. Zegt dat genoeg?

PDA staat voor Personal Digital Assistent. Een soort voorloper van de smartphone, maar zonder telefoon. Ik ben gek op computers, maar voor mij is het uiteindelijk gewoon een stuk gereedschap, dat ik voor alles gebruik en waar ik dan ook een groot deel van de dag achter doorbreng. Internetten (te veel), schrijven (dagboek), muziek maken (te weinig), webdesign (nog minder), grafische dingen (ook weinig), administratie bijhouden.Dettie schreef : Geen idee wat een PDA is... Ik ben gewoon een nitwit wat computers (en programma's) betreft.
Ik weet hoe ik op mijn PC moet werken en hoe het Leestafel programma werkt en dat is het.
Vraag me niet hoe dat Leestafel programma is opgebouwd want ik zou het niet weten.
Ik heb ook heel wat computers gehad, ik kruip weer achter de nieuwe en werk verder
Welke merken? Geen idee... (erg hè)
Dettie
Copyright © 2026 leestafel.info
Niets van deze site mag ter publicatie worden overgenomen.
Indien nodig kunt u contact opnemen met de beheerder van Leestafel, e-mail: Dettie@leestafel.info
Inloggen