Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Nick Bromley & Nicola O'Byrne - PAS OP! Dit boek bijt 4+

Lees meer
11 jaren 9 maanden geleden #62306 door Annemarie
Ik typ deze reactie op mijn smartphone. Zegt dat genoeg? :)

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 9 maanden geleden #62307 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Nick Bromley - PAS OP! Dit boek bijt 4+
Ik weet niet eens wat een smartphone is! :D

Dettie

Lees meer
11 jaren 9 maanden geleden #62308 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Nick Bromley - PAS OP! Dit boek bijt 4+
Da's een hele slimme telefoon Dettie ;)

<t></t>

11 jaren 9 maanden geleden #62312 door

Annemarie schreef : Ik typ deze reactie op mijn smartphone. Zegt dat genoeg? :)

Ik type vrolijk op m'n computer. Heb ook een laptop en een netbook. Vroeger had ik een PDA van Psion. Helaas is deze gesneuveld en dat is jammer, omdat ik 'm nog steeds mis. Ik heb later wel een andere PDA van HP gehad, maar die was veel minder praktisch, met een los, opvouwbaar toetsenbord, dat niet altijd even goed functioneerde en soms problemen had met inklappen (ik heb er zelfs eens een kapot getrokken) en een aanraakscherm dat ook regelmatig de weg kwijt was. Ik heb heel wat computers gehad, van een ZX Spectrum, een Commodore Amiga, een Atari, MS-DOS laptop en diverse Windows computers.

Lees meer
11 jaren 9 maanden geleden #62330 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Nick Bromley - PAS OP! Dit boek bijt 4+
Geen idee wat een PDA is... Ik ben gewoon een nitwit wat computers (en programma's) betreft.

Ik weet hoe ik op mijn PC moet werken en hoe het Leestafel programma werkt en dat is het.

Vraag me niet hoe dat Leestafel programma is opgebouwd want ik zou het niet weten.

Ik heb ook heel wat computers gehad, ik kruip weer achter de nieuwe en werk verder :D

Welke merken? Geen idee... (erg hè)

Dettie

11 jaren 9 maanden geleden #62341 door

Dettie schreef : Geen idee wat een PDA is... Ik ben gewoon een nitwit wat computers (en programma's) betreft.

Ik weet hoe ik op mijn PC moet werken en hoe het Leestafel programma werkt en dat is het.

Vraag me niet hoe dat Leestafel programma is opgebouwd want ik zou het niet weten.

Ik heb ook heel wat computers gehad, ik kruip weer achter de nieuwe en werk verder :D

Welke merken? Geen idee... (erg hè)

Dettie

PDA staat voor Personal Digital Assistent. Een soort voorloper van de smartphone, maar zonder telefoon. Ik ben gek op computers, maar voor mij is het uiteindelijk gewoon een stuk gereedschap, dat ik voor alles gebruik en waar ik dan ook een groot deel van de dag achter doorbreng. Internetten (te veel), schrijven (dagboek), muziek maken (te weinig), webdesign (nog minder), grafische dingen (ook weinig), administratie bijhouden.

Tijd voor maken pagina: 0.561 seconden