Het lijkt wel een ander boek!

Jij hebt een heel ander verhaal dan ik gelezen haha.
Als het nodig is knabbelt zijn hondje Hertogin het ergste vuil er voor hem af. Omdat Meneer Stink viezer dan vies ruikt, is hij behoorlijk eenzaam. Mensen knikken hem van een afstandje vriendelijk toe maar een praatje maken is er niet bij. Meneer Stink stinkt gewoonweg te erg.
Is dat zo van dat hondje? Dat heb ik dan kennelijk verdrongen... getver.
Ik had ook niet de indruk dat mensen meneer Stink om zijn lucht werd vermeden, maar gewoon omdat hij een zwerver was. Zoals zwervers altijd gemeden worden. Hij is wel aardig maar ze willen er verder niets mee te maken hebben.
Volgens haar moeder zijn zwervers stakkers waar Chloe beslist niet mee om mag gaan.
Ook hier had ik een andere indruk over. Ik dacht dat de moeder een vreselijke hekel aan zwervers had, ze wilde ze zelfs weg uit het straatbeeld hebben. Als ze zwervers stakkers vond dan had ze niet zulke keiharde regels verkondigd toch? Ze vond het aanvankelijk ook niet erg prettig dat hij bij hun in die schuur woonde.
Op school wordt ze gepest
Ook dit had ik niet meegekregen maar ik geloof je onmiddellijk. Wel weet ik dat het thuis niet echt prettig was, gelukkig was die lieve vader er nog!
De stank walmt door alle gaten en kieren van de schuur naar buiten, richting het huis van de familie Kruimel. Moeder ruikt onraad.
haha geweldig gevonden... Moeder ruikt onraad!!! Hoe kom je er op!
De onwelriekende Meneer Stink blijft gewoon zijn stinkende zelf.
Ja inderdaad! Zo had ik het nog niet gezien. Meestal moet een zwerver keurig in het pak gestoken worden en in een keurig huisje in een keurig straatje gaan wonen. Maar inderdaad hij mag blijven wie hij is.
Leuk verslag trouwens.
Dettie