Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Ilona Lammerink - Gijs en zijn Hurzels 4+ (non fictie)

Lees meer
13 jaren 7 maanden geleden #49124 door dettie
Nee, kindje 1 is van een andere moeder dan kindje 2. De moeder van kindje 2 is heel anders, kordaat. Ze praat ook wel als er wat is maar gaat niet zo eindeloos in discussie met haar kind zoals de moeder van kindje 1

Maar ik snap je vraag eigenlijk niet zo goed.

dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 7 maanden geleden #49127 door marjo
Als het kinderen van hetzelfde gezin waren, dan was er iets goed mis toch? Maar ze spelen vaak samen begrip ik? Onvoorstelbaar dat die andere moeder daar dan ook niets aan doet. Of ze heeft haar kind juist wel met die methode toegesproken, dat kan ook.

Maar ja, ik ken natuurlijk de details niet.

Lees meer
13 jaren 7 maanden geleden #49129 door dettie
Ze speelden vaak samen maar door het eeuwige gedoe van kindje 1 is de lol er aardig af voor kindje 2.

Het is bijna grappig om te zien. Als ze al eens samen spelen en kindje 1 begint weer te zeuren dan zie je bijna kindje 2 denken, doei, zoek het uit. En moeder van kindje 1 trekt dan voor de 1000e keer kindje 1 op schoot en praat en praat. Waarom ben je boos? Waarom huil je? enz enz. pfff

Moeder van kindje 2 zei op gegeven moment tegen kindje 2 die van slag raakte door het gejank en geschreeuw. Jij bent lekker aan het spelen, als zij (kindje 1) dat niet wil dan ligt dat niet aan jou, ga maar fijn verder spelen.

Dettie

Lees meer
13 jaren 7 maanden geleden #49130 door marjo
Ik kies moeder twee..

Lees meer
13 jaren 7 maanden geleden #49132 door dettie
ja ik ook!

Dettie

Lees meer
13 jaren 3 maanden geleden #51461 door dettie
Ik heb van de schrijfster een erg mooie en toelichtende reactie gehad op de recensie en mocht deze met haar toestemming op de site plaatsen.

zie www.leestafel.info/i-lammertink

dettie

Tijd voor maken pagina: 0.445 seconden