Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Hieke van der Werff - Een nacht in de Domkerk (va 10 jr)

Lees meer
13 jaren 3 maanden geleden #51765 door marjo
Zo werkte het bij mij ook: ik bladerde even en ik heb het uit! Dank je wel Willeke..

Of de onderaardse gangen er in voorkomen, vertel ik mijn verslag. Dat vandaag niet meer komt.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 3 maanden geleden #51770 door WilV
Ha, welja, laat mij maar langer in spanning. Het móet haast wel, want anders weet ik niet waar ik het wél gelezen heb.

Lees meer
13 jaren 3 maanden geleden #51815 door marjo
Het is een beetje raar om ineens in dat verslag te melden dat er niets verteld wordt over iets wat in een ander boek staat, dus toch maar zo: wel kelders, maar geen kruisgang, zoals bij Daniëlle Hermans het geval was, met een onderaardse gangenstelsel dat kerken met elkaar verbond.

Ik weet het dus nog niet. Het boek komt weer terug!!

En Dettie: ik weet niet wat er fout is, en krijg het dus ook niet goed (zie site)

Lees meer: www.leestafel.info/jeugdboeken-10

Lees meer
13 jaren 3 maanden geleden #51816 door WilV
Ah, dus ik heb een béétje onthouden wat er aan de hand was, maar niet helemaal.

Ik ben al blij dat ik een beetje in de buurt zat met mijn veronderstelling, eerlijk gezegd. Ik ging steeds harder twijfelen.

Lees meer
13 jaren 3 maanden geleden #51817 door dettie

En Dettie: ik weet niet wat er fout is, en krijg het dus ook niet goed (zie site)

Dat gebeurt wel eens als je iets kopieert, een deel van een tekst bijvoorbeeld, waarbij een ander lettertype gebruikt wordt. Het beste is het tekstvak helemaal leeg te maken en opnieuw te beginnen zonder kopiëren.

het staat nu goed op de site.

Dettie

Lees meer
13 jaren 3 maanden geleden #51818 door WilV
Mooi verslag Marjo. ik hoop al een paar zomers lang dat het lukt met mijn neefje de Dom te bezoeken, en dan krijgt hij dit boek. Een leuke manier van geschiedenisles.

Tijd voor maken pagina: 0.397 seconden