Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Thea Beckman - Kruistocht in spijkerbroek (10 t/m 12 jaar)

Lees meer
20 jaren 5 maanden geleden #6158 door Wolvin
Beantwoord door Wolvin in topic Re: bericht
geen film :| Ik vind t zo stom ik weet nog hoe ik me alles voorstelde de tocht en alles... Ik vond t gewoon één van de beste boeken ooit gelezen en nu gaan ze weer stomme perfect-kids als acteurs gebruiken en dat ben ik nu wel al zo'n beetje beugezien... Ik hoop dat ze de magie kunnen behouden maar ik vrees dr voor... Maar zeker terecht een topper!

Als al de woorden in mijn hoofd eruit zouden kunnen, dan zou ik aan tien levens nog niet genoeg hebben...
Laatst bewerkt doorWolvin.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
20 jaren 5 maanden geleden #6164 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Ik vind het ook altijd griezelig als ik een boek echt mooi vond om dan naar de film te gaan kijken. Ik hou eigenlijk liever mijn eigen beelden in mijn hoofd. Maar soms ben ik wel heel nieuwsgierig en wil dan weten wat ze ervan gemaakt hebben.

Bernadet
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
20 jaren 5 maanden geleden #6173 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Het is inderdaad een risico: moet je die film gaan zien, dan zijn je eigen beelden weg..
Laatst bewerkt doormarjo.

Lees meer
20 jaren 5 maanden geleden #6185 door Wolvin

Marjo schreef : Het is inderdaad een risico: moet je die film gaan zien, dan zijn je eigen beelden weg..

Maar ik kan me meestal niet bedwingen ^^ omdat het ook heel mooi kan zijn (ook al bijna nooit zo mooi als t boek), alleen soms is het er echt over of net ondermaats... Maar het zal wss een Nederlandse film worden dan? Daar hou k wel van ^^

Als al de woorden in mijn hoofd eruit zouden kunnen, dan zou ik aan tien levens nog niet genoeg hebben...

Lees meer
20 jaren 5 maanden geleden #6191 door Inge
Beantwoord door Inge in topic Re: bericht
Kruistocht in spijkerbroek was een van de boeken op het lijstje voor Nederlands op school. Had hem voor de lijst al een paar keer gelezen. Ik weet nog dat de juf me ondervroeg over het boek omdat ze het zo onwaarschijnlijk vond dat ik de hele lijst al gelezen had. Op de lijst stonden veel van mijn favorieten als windkracht tien, Geef me de ruimte, Hasse simonsdochter, Vogels voor de kat, ......

Niet allemaal van Beckman maar ik was ook verzot op Gunnel Beckman, Jan terlouw enz. Als ik hier zulke topics lees wordt ik helemaal nostalgisch.

Inge
Laatst bewerkt doorInge.

Lees meer
20 jaren 5 maanden geleden #6197 door Wolvin
Ja dat gevoel heb k ook wel... Ook al ben ik pas 16 ^^ Maar het lijkt wel zo lang geleden...

Tijd voor maken pagina: 0.437 seconden