Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Thea Beckman - Kruistocht in spijkerbroek (10 t/m 12 jaar)

20 jaren 11 maanden geleden #3802 door
Beantwoord door in topic Re: bericht
haha jah kvind dat ook zielig,, vooral als Jan van de toren afspringt en als die bultenaar kweet ff zijn naam niet meer wordt op gehange :( wat is een fervent lezer? trouwes de meeste boeken waar iemand in dood gaat krijge mij aant huile dus dat is niet heeeel speciaal :P hehe eindelijk iemand die ietsjes dichter bij mijn leeftijd ligt -grapje;)- ik ben 15 :)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
20 jaren 11 maanden geleden #3803 door elviratoverspin
Beantwoord door elviratoverspin in topic Re: bericht

Sanne schreef : haha jah kvind dat ook zielig,, vooral als Jan van de toren afspringt en als die bultenaar kweet ff zijn naam niet meer wordt op gehange :( wat is een fervent lezer? trouwes de meeste boeken waar iemand in dood gaat krijge mij aant huile dus dat is niet heeeel speciaal :P hehe eindelijk iemand die ietsjes dichter bij mijn leeftijd ligt -grapje;)- ik ben 15 :)

een fervent lezer? dat is een duur woord dat toch lekker klinkt en het betekent gewoon dat iemand véél leest. ik ben eigenlijk meer adn een fervent lezer. ik ben eigenlijk boekverslaafd. door verder te gaan studeren had ik minder tijd, maar het lezen voor mijn ontspanning heb ik toch lekker nooit helemaal opgegeven.

ja inderdaad, als hij daar van zijn toren springt, toen moest ik echt janken...

"leven is veel meer dan eten en vechten om de macht" (J.L. Seagull)
Laatst bewerkt doorelviratoverspin.

20 jaren 11 maanden geleden #3809 door
Beantwoord door in topic Re: bericht
haha dan vind ik dat ik ook een fervent lezer ben :);)

Lees meer
20 jaren 11 maanden geleden #3840 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
In een dag uit, dat boek, en ik vond het erg boeiend. Zoon Willem zag mij met het boek zitten en bekende dat hij het al twee keer geprobeerd maar steeds had weggelegd. "er gebeurt niets in" zei hij.

Dat vcond ik erg vreemd, want ik was vanaf de eerste bladzijde gegrepen! Er gebeurde genoeg, zoals hij zelf ook zei: er vallen allemaal kinderen dood langs de weg, en er is een gevecht met een ezel" Maar er is ook een stuk, vrij in het begin met alleen maar opsommingen, beschrijvingen en ik kan me goed voorstellen dat je dan het boek weglegt..maar even doorbijten en de actie begint opnieuw en houdt niet meer op!

Ik vind vooral prachtig zoals Beckman ons de verschillen tussen nu en toen laat zien (of het waar is weten we natuurlijk niet zeker), zelfs al is het verhaal af en toe onwaarschijnlijk..
Laatst bewerkt doormarjo.

Lees meer
20 jaren 11 maanden geleden - 16 jaren 5 maanden geleden #3841 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Je verslag staat op de site Marjo

www.leestafel.info/thea-beckman

--
Laatst bewerkt 16 jaren 5 maanden geleden doordettie.

• Rist
20 jaren 9 maanden geleden #4605 door Rist
Beantwoord door Rist in topic Re: bericht
joepie kruistocht in spijkerbroek word verfilmd!!! er komt nu een film.Gellukig heb i keesrt het boek gelezen dan kan je je eigen fantatise gebruiken.maar ga de film zeker zine :D

Tijd voor maken pagina: 0.407 seconden