Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Bart Moeyaert- Het is de liefde die we niet begrijpen (14+)

Lees meer
20 jaren 5 maanden geleden #6165 door tiba
Beantwoord door tiba in topic Re: bericht
Dus mijn kwotering 17-18 jaar moet misschien verschoven worden naar:

18-19 jaar met veel leesevaring...

Groetjes. Tiba.
Laatst bewerkt doortiba.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
20 jaren 5 maanden geleden #6178 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Wolvin, mooie signatuur heb jij...

Lees meer
20 jaren 5 maanden geleden #6181 door tiba
Wolvin zegt:

Het is een heel moeilijk boek, ik snapte de helft niet ik heb een ander gelezen van hem, denk "kusje" over een meisje die heel onzeker is en zo'n beetje haar best doet om dr toch bij te horen, vond ik eerlijk beter, omdat het dichter bij mn wereld ligt denk k... maar hij heeft wel iets, alleen idd niet zo geschikt voor kinderen...

Heb je "Broere" van Moeyaert al gelezen? Is echt heel leuk..prachtig geschreven ook. Echt een aanrader.

Groetjes. Tiba.
Laatst bewerkt doortiba.

Lees meer
20 jaren 5 maanden geleden #6183 door Wolvin
Beantwoord door Wolvin in topic Re: bericht

tiba schreef : Wolvin zegt:

Het is een heel moeilijk boek, ik snapte de helft niet ik heb een ander gelezen van hem, denk "kusje" over een meisje die heel onzeker is en zo'n beetje haar best doet om dr toch bij te horen, vond ik eerlijk beter, omdat het dichter bij mn wereld ligt denk k... maar hij heeft wel iets, alleen idd niet zo geschikt voor kinderen...

Heb je "Broere" van Moeyaert al gelezen? Is echt heel leuk..prachtig geschreven ook. Echt een aanrader.

Groetjes. Tiba.

Ik denk k t niet, kom r nooit toe :oops: het lijkt me zo'n mannelijk boek... Maar wat ik absoluut niét leuk vind aan zn boeken is dat ze kort zijn, ik haat zowieso al eindes en dan komen ze zo snel...

@ BB Dankje, heb ik ff lukraak verzonnen... Ik schrijf ook gedichten maar ik denk dat dit een forum is voor bekende dichters niet voor amateurs he? :oops:

Als al de woorden in mijn hoofd eruit zouden kunnen, dan zou ik aan tien levens nog niet genoeg hebben...
Laatst bewerkt doorWolvin.

Lees meer
20 jaren 5 maanden geleden #6196 door tiba
Broere, een mannelijk boek? Helemaal niet vind ik.

Het is een verhalenbundel, de verhalen gaan over hemzelf als kind en zijn broers. Sommige zijn echt humoristisch.

Heel af en toe plaatst eens iemand gedichten.

Sanne heeft dat gedaan en Globe.

Groetjes. Tiba.
Laatst bewerkt doortiba.

Lees meer
19 jaren 3 weken geleden #16573 door Inge
Beantwoord door Inge in topic Re: bericht
Ben dit boek juist aan het lezen. Bij ons staat het boek bij de adolscenten. Ik weet het niet hoor, maar ik heb de indruk dat die boeken (ad) bij ons meer gebruikt worden door +16 en dan nogal dikwijls in opdracht voor school.
Laatst bewerkt doorInge.

Tijd voor maken pagina: 0.416 seconden