- Ontvangen bedankjes 0
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Het is een heel moeilijk boek, ik snapte de helft niet ik heb een ander gelezen van hem, denk "kusje" over een meisje die heel onzeker is en zo'n beetje haar best doet om dr toch bij te horen, vond ik eerlijk beter, omdat het dichter bij mn wereld ligt denk k... maar hij heeft wel iets, alleen idd niet zo geschikt voor kinderen...
Ik denk k t niet, kom r nooit toe :oops: het lijkt me zo'n mannelijk boek... Maar wat ik absoluut niét leuk vind aan zn boeken is dat ze kort zijn, ik haat zowieso al eindes en dan komen ze zo snel...tiba schreef : Wolvin zegt:
Het is een heel moeilijk boek, ik snapte de helft niet ik heb een ander gelezen van hem, denk "kusje" over een meisje die heel onzeker is en zo'n beetje haar best doet om dr toch bij te horen, vond ik eerlijk beter, omdat het dichter bij mn wereld ligt denk k... maar hij heeft wel iets, alleen idd niet zo geschikt voor kinderen...
Heb je "Broere" van Moeyaert al gelezen? Is echt heel leuk..prachtig geschreven ook. Echt een aanrader.
Groetjes. Tiba.
Copyright © 2026 leestafel.info
Niets van deze site mag ter publicatie worden overgenomen.
Indien nodig kunt u contact opnemen met de beheerder van Leestafel, e-mail: Dettie@leestafel.info
Inloggen