Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Gracia Lebbink - Niemand vraagt hoe het met mij gaat 15+

Lees meer
2 jaren 8 maanden geleden #106750 door dettie
Tja, wij verschillen altijd mijlenver van elkaar qua leeservaring. Heel jammer daardoor wordt een uitwisseling ook lastig.

Ik vond het boek echt prachtig en zo inlevend in het meisje dat alles maar moest doorstaan.

Juist dat eenzame van het meisje werd benadrukt, iets wat je in andere boeken niet leest. Wel lees je vaak over de problematiek van bij vader wonen, bij moeder wonen, hoe ga je ermee om dat je ouders niet meer bij elkaar wonen. Dat is inderdaad vaak beschreven.

Maar het aparte van dit boek vond ik juist dat er nu eens verteld wordt hoe eenzaam een kind zich kan voelen als de ouders geen oog meer hebben voor hun kinderen en alleen maar bezig zijn met elkaar aftroeven en dergelijke. Dat die ouders totaal niet meer zien hoe alleen de kinderen zich voelen.

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
2 jaren 8 maanden geleden #106751 door marjo
Dat lees ik echt wel vaker. Maar het is natuurlijk prima dat jij het anders - in dit geval als mooier - ervaart!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.686 seconden