Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Kathleen Vereecken - Alles komt goed, altijd 10+

Lees meer
7 jaren 2 maanden geleden #90023 door marjo
En ik vind dat van Lieshout - ook al verdient hij dat - al genoeg gewonnen heeft. Laat een ander eens...

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 2 maanden geleden #90024 door Anton
Het mag geen criterium zijn of iemand al veel gewonnen heeft. Dit boek van Van Lieshout wijkt af van al zijn andere boeken en eigenlijk van alle boeken. Daarom koos ik voor dit boek. Vond ZEB ook erg origineel.

<t></t>

Lees meer
7 jaren 2 maanden geleden #90025 door Anton
Die volwassenheid zit in de dialogen. Het is niet echt storend, maar valt mij wel op. Datzelfde heb ik bij het nieuwste en veelal bejubelde boek ‘Bizar’ van Sjoerd Kuyper. Prachtige zinnen, nog mooier dan in dit boek, maar overladen door de te volwassen aanwezigheid van de auteur. Zo heeft ieder zijn of haar eigen kijk op literatuur. Overigens komen wij met school elk jaar in Ieper en ben ik er zelf een aantal keren bijgeweest.

<t></t>

Lees meer
7 jaren 2 maanden geleden #90026 door dettie
Misschien is een kind wel vroeg volwassen in zo'n situatie.

Ik ga het nog eens nalezen op volwassenheid.

Dettie

Lees meer
7 jaren 2 maanden geleden #90029 door marjo
Sjoerd Kuyper vind ik inderdaad een schrijver die kinderen niet echt aanspreekt, waarschijnlijk door dat taalgebruik. Volwassenen vinden het mooi, maar je krijgt er het gemiddelde kind niet mee aan het lezen. Nu ben ik wel nog meer benieuwd naar het boek van Vereecken.

Lees meer
7 jaren 2 maanden geleden #90036 door dettie
Ik had het boek apart gelegd om in de doos te doen Marjo maar vergeten erin te stoppen zag ik later, ik was er diep in mijn hart achteraf wel blij om want ik wilde het nog wel een keer lezen. Maar het betekent wel dat je dus nog een flinke tijd geduld moeten hebben, of je zal het moeten lenen bij de bibliotheek als je niet zo lang wil wachten. :-|

Ik sta wel verbaasd dat Sjoerd Kuyper niet gelezen wordt! Hoe bestaat het!

Al die leuke De Robin boeken of

Hotel de grote L

Het zakmes

Kan me nauwelijks voorstellen dat kinderen dat niet willen lezen.

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.488 seconden