Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Dick van den Heuvel & Simon de Waal - Wulffers en de zaak van... de vermoorde onschuld

• Onderwerp Auteur
10 jaren 6 maanden geleden #72122 door
Het is m'n genre wel, maar ik mis op dit moment nog even de karakters. Ze zijn inderdaad minder voorspelbaar dan Baantjer, maar de hoofdfiguren missen nog wat vlees. Het is lekker om tussendoor te lezen, hoewel ik de voorkeur geef aan steviger thrillers.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 6 maanden geleden #72126 door Annemarie
Soms moet de diepgang van de personages nog wat groeien bij nieuwe series. Ben je wel van plan om ook een volgend boek te gaan lezen?

<t></t>

• Onderwerp Auteur
10 jaren 6 maanden geleden #72127 door
Ja, dat wel. Ik wil ook wel eens een wat dunnere thriller lezen. De dingen van De Waal en Baantjer die men in de bibliotheek heeft, heb ik allemaal al gehad, dus het was tijd om weer wat nieuws te vinden.

Lees meer
10 jaren 6 maanden geleden #72137 door Annemarie
Dan wacht ik geduldig jouw verslag van een nieuw boek van dit duo af.

<t></t>

• Onderwerp Auteur
10 jaren 6 maanden geleden #72407 door
Ik ben nu bezig in het vierde deel van de serie, dat alleen door Dick van den Heuvel is geschreven. Inmiddels heeft Cas Wulffers wel wat vlees op de botten gekregen (figuurlijk gesproken). Je kunt wel merken dat het een serie voor de EO is geweest, zeker op het moment dat er een paar wetenschappers gaan beweren dat de evolutietheorie niet klopt. Op dat moment begin ik een beetje met kromme tenen te zitten, omdat er de nodige onzin verkondigd wordt. De plot is misschien weer verrassender dan bij de boeken van Baantjer en Baantjer en de Waal, maar ik vind het toch allemaal nog niet erg geloofwaardig. Ik weet nog niet hoe het afloopt, dus het motief van de daders ken ik nog niet. Ik ben er gisteravond in begonnen en heb er tot 12 uur in bed in liggen lezen. Spannend is het dus in ieder geval wel. Ik geloof dat ik nog een hoofdstuk te gaan heb, dus ik krijg het vanavond wel uit.

Lees meer
10 jaren 6 maanden geleden #72412 door Annemarie
Wetenschappers die beweren dat de evolutietheorie niet klopt? Dat is inderdaad wel bijzonder. Verder klinkt het allemaal behoorlijk goed.

<t></t>

Tijd voor maken pagina: 0.516 seconden