Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Dick van den Heuvel & Simon de Waal - Wulffers en de zaak van... de vermoorde onschuld

• Onderwerp Auteur
10 jaren 6 maanden geleden #72083 door
Dick van den Heuvel & Simon de Waal - Wulffers en de zaak van... de vermoorde onschuld

Het eerste deel van een serie, gebaseerd op de karakters van de televisieserie Missie Warmoesstraat.

www.thrillers-leestafel.info/dick-van-den-heuvel-simon-de-waal/

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 6 maanden geleden #72098 door Annemarie
Klinkt boeiend, Renate! Zit er net als de boeken van De Waal & Baantjer ook een zekere knusheid in?

<t></t>

• Onderwerp Auteur
10 jaren 6 maanden geleden #72099 door
Ik weet het niet. Ik vond de karakters eerlijk gezegd nog niet echt uit de verf komen. Misschien moet ik meer boeken lezen om daar iets van te kunnen zeggen. De straat waar het slachtoffer gevonden wordt, bestaat in ieder geval niet.

Lees meer
10 jaren 6 maanden geleden #72101 door Annemarie
Misschien moet de serie nog een beetje op gang komen. Of is dit stiekem jouw genre niet?

<t></t>

Lees meer
10 jaren 6 maanden geleden #72117 door Joanazinha
Ik heb verschillende delen in deze serie gelezen. Heerlijke vakantielectuur, net zoals vroeger de Baantjer-boeken. Ik vind de verhalen wel prettiger lezen dan die van Baantjer, omdat ze minder voorspelbaar zijn. Niet diepgravend, maar gewoon lekkere detectives. Gooi ze in de vakantiekoffer en laat ze na lezing zonder spijt achter in de boekenkast van je vakantieverblijf.

Lees meer
10 jaren 6 maanden geleden #72119 door Annemarie
Nou Joanazinha, dat klinkt toch wel erg prettig. Dick van den Heuvel ken ik niet maar de boeken van Simon de Waal zijn me nog nooit tegengevallen. Gewoon lekker lezen maar wel met een goed bedachte ontknoping.

<t></t>

Tijd voor maken pagina: 0.522 seconden