- Ontvangen bedankjes 0
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Karin Slaughter is inderdaad goed. Van Patricia Cornwell heb ik ook alles gelezen, maar wat me op een gegeven moment het meest begon te irriteren was het gegooi met dure dingen. Mensen die vrij de beschikking hadden over helicopters, vliegtuigen, de duurste autos en Breitling horloges. En dan criminelen die altijd puur slecht zijn en het absolute kwaad lijken te vertegenwoordigen, alsof het eigenlijk geen mensen meer zijn.Annemarie schreef : Ik kan ook lang niet alle Amerikaanse thrillers waarderen Renate. In sommige van die boeken wordt me net iets te onverschillig met een mensenleven omgesprongen. Alsof niet elk leven waardevol is. Maar er zitten gelukkig ook veel goede boeken tussen. Deze is goed en ook over de nieuwe Karin Slaughter ben ik enthousiast.
Inderdaad, haar eerste boeken waren goed. Later worden Kay Scarpetta en haar nichtje echte luxe paarden. Het lijkt er bijna op dat Patricia Cornwell problemen heeft om uit haar eigen luxe wereldje te komen. Het schrijven van thrillers levert meer op dan het werk dat haar hoofdfiguren doen.Annemarie schreef : Van Patricia Cornwell heb ik ook veel gelezen. Vooral de eerste boeken vond ik erg goed. Ze is inderdaad nogal een luxe-paardje. Ik vind het ook niet nodig hoor dat er steeds benadrukt wordt welke kleding en sieraden iemand draagt of over welke luxe transportmiddelen ze beschikken. En criminelen mogen kennelijk gewoon zonder pardon gedood worden, ook bij twijfel. Dat vind ik ook wel eens jammer inderdaad.
Ik heb alle boeken van Patricia Cornwell die ik gelezen heb, uit de bibliotheek. Er zijn maar weinig schrijvers waar ik een aardige verzameling boeken heb.Annemarie schreef : Eerlijk gezegd heb ik haar laatste boeken niet meer gelezen. In het begin verslond ik ze en kocht ik de nieuwe boeken meteen maar ineens was het over.
Copyright © 2026 leestafel.info
Niets van deze site mag ter publicatie worden overgenomen.
Indien nodig kunt u contact opnemen met de beheerder van Leestafel, e-mail: Dettie@leestafel.info
Inloggen