- Ontvangen bedankjes 0
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Bij de boeken van Sjöwall en Wahlöö is het nog erger, want m'n vader heeft ze ook allemaal en ik ken de boeken bijna uit m'n hoofd. Noem een gebeurtenis en ik weet in welk boek het voorkomt en wat er gebeurt.Annemarie schreef : Wat heerlijk dat je alle boeken van Sjöwall en Wahlöö hebt. Daar heb ik ook alles van gelezen maar dan uit de bieb. Verder heb ik alleen korte series compleet zoals trilogieën. Leuk dat je ook gesigneerde exemplaren hebt. Ik heb er ook een paar.
Inderdaad, het is bijna niet te geloven dat ze ergens in de jaren 60 geschreven zijn. De boeken zijn op een gegeven moment allemaal verfilmt, al is er flink in de plots gerommeld. Die films heb ik wel op video. Verder zijn er eerder van een paar losse boeken ook films gemaakt. Ik weet dat ik in ieder geval 'De verschrikkelijke man uit Säffle' in de bioscoop gezien heb.Annemarie schreef : Het zijn ook echt goede verhalen. En nog zo verrassend actueel! Ik heb wel de complete serie Beck op dvd.
Die heb ik ook gezien. Erg leuk. Larson is wel een stuk jonger, maar toch wel herkenbaar.Annemarie schreef : Ik heb de recentere reeks van Beck gezien. Die verschilt flink van de boeken maar de stijl is heel herkenbaar. We hebben op het puntje van onze stoel gezeten. Heerlijk!
Copyright © 2026 leestafel.info
Niets van deze site mag ter publicatie worden overgenomen.
Indien nodig kunt u contact opnemen met de beheerder van Leestafel, e-mail: Dettie@leestafel.info
Inloggen