Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Leendert Lodder: Ultieme wraak (debuut)

Lees meer
12 jaren 6 maanden geleden #56006 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Leendert Lodder: Ultieme wraak (debuut)
In een thriller cq politieroman is er sprake van een partij die staat voor het goede, en een partij die staat voor het kwaad. In dit boek is de politie de goede partij en zijn die 'angels', die dus het recht in eigen hand nemen, de slechteriken.

Het is echt heel duidelijk hoe Lodder er over denkt: de regeltjes zijn te ver doorgeschoten, herziening van de wet zou een goed idee zijn en het recht in eigen hand nemen, is niet de goede weg.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 6 maanden geleden #56007 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Leendert Lodder: Ultieme wraak (debuut)
Dit onderwerp vind ik trouwens heel goed gekozen. De politie moet zich aan zoveel regeltjes houden dat ze soms nauwelijks meer in kunnen grijpen of kunnen handelen. Ik vind niet dat de politie dan maar keihard op moet treden hoor maar ik heb de afgelopen jaren gemerkt dat de politie heel vaak machteloos staat en daarmee de slachtoffers ook. Bovendien worden ze steeds vaker respectloos behandeld en is er geen ontzag meer. Het schiet door naar de verkeerde kant.

<t></t>

Lees meer
12 jaren 6 maanden geleden #56008 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Leendert Lodder: Ultieme wraak (debuut)
Klopt, respect is ver te zoeken. Het was een goed ding dat de burger beschermd werd tegen de eigenmachtig handelen van de 'sterke arm', maar ook dat is te ver doorgeschoten.

Lees meer
12 jaren 6 maanden geleden #56009 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Leendert Lodder: Ultieme wraak (debuut)
Helemaal mee eens. En op deze manier kan de politie haar taken niet meer naar behoren uitvoeren. De gevolgen ervan lijken me duidelijk.

<t></t>

Tijd voor maken pagina: 0.457 seconden