Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Viveca Sten - Vannacht ben je dood

Lees meer
11 jaren 11 maanden geleden #61012 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Viveca Sten - Vannacht ben je dood
Nee, dat het een serie is staat niet op het boek. In de tekst op de achterkant wel, maar die lees ik nooit.

En het is niet echt een serie in de zin dat het een verhaal is dat door verteld wordt. Ja, dat van die speurders wel, maar een thriller gaat niet om speurders, maar om een misdaad, en de oplossing daarvan. Dat romantisch geneuzel hoort er mijns inziens niet bij, en dat interesseert me ook niet. Als dat er niet in had gestaan, was het een goed plot geweest een goede who-dunnit. Dat stuk beoordeel ik inderdaad positief.

Het kaartje is van alle betrokken eilanden.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

11 jaren 11 maanden geleden #61017 door
Beantwoord door in topic Re: Viveca Sten - Vannacht ben je dood
Klinkt boeiend. Ergens heb ik het idee dat ik het een en ander al gelezen heb, maar ik kan het niet in m'n lijst vinden. Ik ben juist dol op thrillers die deel uitmaken van een serie en dat ook het privé-leven van de speurders een rol in het boek speelt, vind ik juist leuk, omdat je daardoor meer het idee hebt dat het over echte mensen gaat.

Lees meer
11 jaren 11 maanden geleden #61027 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Viveca Sten - Vannacht ben je dood
Die 'echte' mensen hoeven voor mij niet de speurders te zijn. Ik heb genoeg aan de slachtoffers en de daders, maar het gaat mij inderdaad niet om de personen maar om de puzzel.

11 jaren 11 maanden geleden #61029 door

Marjo schreef : Die 'echte' mensen hoeven voor mij niet de speurders te zijn. Ik heb genoeg aan de slachtoffers en de daders, maar het gaat mij inderdaad niet om de personen maar om de puzzel.

Nee, voor mij gaat het om het hele verhaal en niet zo zeer om de puzzel. Bij Scandinavische thrillers pak ik er ook nog wel eens een kaartenboek bij, om te zien waar de plaatsen liggen en soms om te zien hoe men zich beweegt. Maar goed, ik ben een kaartengek.

Lees meer
11 jaren 11 maanden geleden #61043 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Viveca Sten - Vannacht ben je dood

Renate schreef : Die 'echte' mensen hoeven voor mij niet de speurders te zijn. Ik heb genoeg aan de slachtoffers en de daders, maar het gaat mij inderdaad niet om de personen maar om de puzzel.

Nee, voor mij gaat het om het hele verhaal en niet zo zeer om de puzzel. Bij Scandinavische thrillers pak ik er ook nog wel eens een kaartenboek bij, om te zien waar de plaatsen liggen en soms om te zien hoe men zich beweegt. Maar goed, ik ben een kaartengek.

Ik spiek ook wel eens waar al die Scandinavische plaatsen nu precies liggen!

<t></t>

11 jaren 11 maanden geleden #61046 door

Annemarie schreef : Die 'echte' mensen hoeven voor mij niet de speurders te zijn. Ik heb genoeg aan de slachtoffers en de daders, maar het gaat mij inderdaad niet om de personen maar om de puzzel.

Ik spiek ook wel eens waar al die Scandinavische plaatsen nu precies liggen!
Ik ben een absolute kaartengek. Ik heb m'n vader ooit een boek gegeven met alle kaarten bij In de ban van de ring, zodat je de hele reis op kaarten kunt volgen.

Tijd voor maken pagina: 0.494 seconden