- Ontvangen bedankjes 0
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Het was een Engels kaartenboek, dat kennelijk was gemaakt naar aanleiding van In de ban van de ring. M'n vader heeft meer boeken, die als het ware als een soort secundaire literatuur bij In de ban van de ring horen.Annemarie schreef : Dat boek klinkt leuk! Ik ben geen echte kaartengek maar als er dan toch een kaart bij of in een boek zit dan kijk ik er uitgebreid naar.
Ja, dat kan ik me herinneren, hoewel ik het nooit echt gezien heb. Ik kan me niet voorstellen om zonder kaarten op vakantie te gaan (en ik rijd geen auto). Als we een busreis maakten naar een land waar ik geen kaarten van had, dan probeerde ik daar wel een kaartenboek op de kop te tikken, om te kunnen zien hoe we reden. M'n grote kaartenboek van Duitsland laat ik overigens wel thuis, want dat weegt wel wat, terwijl het ook erg groot is.Annemarie schreef : Ik moet ineens denken aan het oude televisieprogramma De vakantieman met Frits Bom. Daar hadden ze altijd zo'n item waarin toeristen op de kaart moesten aanwijzen waar ze nu eigenlijk op vakantie waren. De meesten zaten er "slechts" een kilometer of 1000 of een werelddeel naast.
Aan een routeplanner heb je zo weinig als je met het openbaar vervoer reist en ik vind kaarten veel leuker.Annemarie schreef : Kaarten gebruik ik niet zo veel meer maar ik kan niet zonder de routeplanner van de ANWB.
Copyright © 2026 leestafel.info
Niets van deze site mag ter publicatie worden overgenomen.
Indien nodig kunt u contact opnemen met de beheerder van Leestafel, e-mail: Dettie@leestafel.info
Inloggen