Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Lars Kepler - Slaap

Lees meer
12 jaren 3 weken geleden #59838 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Lars Kepler - Slaap
Het is goed om je ogen open te houden en niet alles kritiekloos te aanvaarden, maar daarom ben je nog niet minder een liefhebber toch?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 3 weken geleden #59843 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Lars Kepler - Slaap

Marjo schreef : Het is goed om je ogen open te houden en niet alles kritiekloos te aanvaarden, maar daarom ben je nog niet minder een liefhebber toch?

Maar is dat nu juist niet het kenmerk van de germanofiel, dat hij werkelijk van alles wat Duits is houdt?

<t></t>

Lees meer
12 jaren 3 weken geleden #59847 door marjo
Dit zegt het woordenboek:

'Duitsgezinde , iemand die Duitsland en de cultuur van Duitsland bewondert en bestudeert'

Dat houdt volgens mij niet in dat je onvoorwaardelijk alles wat Duits is bewondert.

Lees meer
12 jaren 3 weken geleden #59848 door Annemarie

Marjo schreef : Dit zegt het woordenboek:

'Duitsgezinde , iemand die Duitsland en de cultuur van Duitsland bewondert en bestudeert'

Dat houdt volgens mij niet in dat je onvoorwaardelijk alles wat Duits is bewondert.

Bewonderen en bestuderen vind ik voor mij toch wat te sterk uitgedrukt. Ik houd niet van alle Duitse cultuur-uitingen, bijvoorbeeld niet van Schlagers, maar ik ben ook niet echt een liefhebster van Duitse opera's. Bestuderen doe ik het al helemaal niet, al heb ik wel wat artikelen geschreven over Duitse groepen.

<t></t>

Lees meer
12 jaren 2 weken geleden #59905 door Annemarie
Ik ben momenteel bezig in 'Onschuld', dat ik bijna uit heb en hier komt de eerder genoemde Jurek Walter, die kennelijk in 'Slaap' een belangrijke rol speelt, even voor. Er wordt hier in ieder geval wat informatie gegeven over de rol die deze moordenaar in het leven van Joona heeft gespeeld.

<t></t>

Lees meer
12 jaren 2 weken geleden #59909 door marjo
Ik heb het boek 'slaap' bijna uit. Het boeit niet erg meer eigenlijk.

Tijd voor maken pagina: 0.594 seconden