Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Lars Kepler - Slaap

Lees meer
12 jaren 3 weken geleden #59791 door Willeke
Beantwoord door Willeke in topic Re: Lars Kepler - Slaap
Ja, ik verheug me altijd enorm, en dan heb ik nog niet eens verteld dat ik daar ook een jacuzzi heb :)

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 3 weken geleden - 12 jaren 3 weken geleden #59792 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Lars Kepler - Slaap
Lezen in een jacuzzi....zucht...ik ben heus niet jaloers. Nee hoor, het is je echt en oprecht van harte gegund!

<t></t>
Laatst bewerkt 12 jaren 3 weken geleden doorAnnemarie.

Lees meer
12 jaren 3 weken geleden #59793 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Lars Kepler - Slaap
hahaha, doe maar luxe! Super Willeke.

Dettie

12 jaren 3 weken geleden #59828 door
Beantwoord door in topic Re: Lars Kepler - Slaap
Ik ben net begonnen in het derde boek van Lars Kepler. Slaap zag ik nog niet in de bibliotheek. Als ik op vakantie ben lees ik eigenlijk niet veel. Ik wil dingen zien en daarna komt dan het bijwerken van m'n dagboek, hetgeen altijd heel uitvoerig gaat. En in de vakantie (altijd in Duitsland) lees ik altijd Duitse boeken. Volgens m'n vader ben ik germanofiel, maar dat valt wel mee. Ik kijk in Duitsland ook altijd naar de Duitse TV.

Lees meer
12 jaren 3 weken geleden #59834 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Lars Kepler - Slaap
Ze zeggen van mij dat ik francofiel ben, maar jij bent zo te lezen meer 'in het Duitse' dan ik in het Franse, dus ja, dan ben jij germanofiel.

12 jaren 3 weken geleden #59835 door
Beantwoord door in topic Re: Lars Kepler - Slaap

Marjo schreef : Ze zeggen van mij dat ik francofiel ben, maar jij bent zo te lezen meer 'in het Duitse' dan ik in het Franse, dus ja, dan ben jij germanofiel.

Dat valt wel mee hoor, ik ben echt niet gek op alles wat Duits is. Ik heb genoeg kritiek op bepaalde dingen in Duitsland. En mijn favoriete auto is een Citroen. Maar goed, ik houd wel van de taal en heb vrij veel Duitse CD's (geen Schlagers). In de laatste vakantie ook weer een aantal gekocht.

Tijd voor maken pagina: 0.555 seconden