Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Frank Schätzing - De dood en de duivel (slb okt/novemb 2012)

Lees meer
13 jaren 8 maanden geleden #48409 door Inge
Begonnen met lezen :D

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 8 maanden geleden #48493 door marjo
Jou kennende lees je stug door Inge, maar ik heb me tot de vijftigste pagina geworsteld, en stop. Wat is die schrijver langdradig...niet eens in saaie beschrijvingen, want eigenlijk is de geschiedenis van Keulen wel interessant, maar de belevenissen van zijn personages boeien me niet. Daar dwaalt hij zover af. Pagina's lang ( nou ja, ik overdrijf een beetje) over appels stelen.

Lees meer
13 jaren 8 maanden geleden #48505 door Inge
Ik zit al aan pagina 100 en momenteel kan het me nog boeien. In het begin had ik het lastig met de verschillende namen en de opsomming van de straatnamen enz. Ik ben tot 3 keer opnieuw begonnen omdat ik steeds de draad kwijt raakte daardoor. Heb dan(al lezend) een lijstje aangelegd met personen en verbanden en zit al over de moord op de bouwmeester. Wat me behalve de vele straatnamen en personages wel verveelt, zijn die korte hoofdstukjes. Iedere keer dat het hoofdstuk verandert, komt het verhaal vanuit het perspectief van een ander personage en blijft op die manier moeilijk te volgen maar neemt ook het tempo uit het verhaal. Maar je hebt wel gelijk sommige stukken zijn langdradig en totaal niet relevant voor het verhaal momenteel.

Lees meer
13 jaren 8 maanden geleden #48984 door Joanazinha
Door allerlei omstandigheden begin ik vandaag pas in het boek.

Lees meer
13 jaren 7 maanden geleden #49035 door Joanazinha
Ik doe hetzelfde als Marjo: ik stop na 50 blz. Zover ben ik gekomen in deze week en het boeit me eerlijk gezegd voor geen meter. En aangezien er nog tig andere boeken op de leesstapel liggen, kies ik er voor om dit boek niet verder uit te lezen.

@Anyrock: ik heb je adres nog; het boek komt binnenkort naar je toe!

Lees meer
13 jaren 7 maanden geleden #49036 door marjo
Goh Joanazinha!! Ik ben dit van jou niet gewend. Maar ik begrijp het volkomen!

Tijd voor maken pagina: 0.411 seconden