Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Welk spannend boek gaan we samen lezen in juni/juli

Lees meer
14 jaren 1 maand geleden #45548 door dettie
Dan maar wild water doen?

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 1 maand geleden #45549 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Welk spannend boek gaan we samen lezen in juni/juli
Ik vind het prima.

<t></t>

Lees meer
14 jaren 1 maand geleden #45551 door dettie
Oké dan doen we Wild water.

Dettie

Lees meer
14 jaren 1 maand geleden #45554 door Joanazinha
Beantwoord door Joanazinha in topic Re: Welk spannend boek gaan we samen lezen in juni/juli
Ik zie dat ik nog een hele discussie gemist heb :D . Ik vind Wild Water prima; maar ik vond bij de andere nominaties ook nog wat moois zitten, zoals dat boek van Dehouck. Misschien bewaren tot na de vakantie c.q. dan opnieuw nomineren?

Ik heb Wild water thuis liggen; als Annemarie en/of irene of een andere bekende leestafelaar het wil lenen, dan kan dat uiteraard. Ik hoor wel of het nodig is.

Lees meer
14 jaren 1 maand geleden #45577 door dettie

Nu ben ik een hopeloze recensent als het om spannende boeken gaat, want ik vind spanning niet fijn. Wel spanning die door verwachting wordt opgeroepen, maar niet de spanning die om je heen sluipende griezels kunnen veroorzaken. Al ellendig genoeg dat ze bestaan.

Dit schrijft iemand op een ander forum en dat is nu precies wat ik steeds probeer te zeggen als ik meldt dat ik geen thrillers lees.

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.488 seconden