Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Sebastian Fitzek - De therapie (samenleesb febr/maart 2012)

Lees meer
14 jaren 4 maanden geleden #43966 door Anyrock
Is ok Joanazinha, de volgende lezers moeten er nog lekker in kunnen springen toch.

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 3 maanden geleden #44536 door Inge
Ik heb het boek gisteren in 1 ruk uitgelezen (of toch bijna, was naar bed gegaan om 22u30 en 10 minuten later weer opgestaan om het boek te halen omdat ik wilde weten hoe het verder ging :D )

Het is helemaal mijn ding dat boek. Je zit ondertussen verklaringen te zoeken voor alle vreemde dingen die er gebeuren maar het einde had ik absoluut niet kunnen voorspellen.

Heerlijk boek :D

Lees meer
14 jaren 3 maanden geleden #44537 door dettie
Ha die Inge, leuk je weer te ´zien´

Je bent weer lekker enthousiast. Soms vind ik het bijna jammer dat ik geen thrillers lees gezien jullie enthousiasme maar na een paar keer opnieuw proberen weet ik.... ´Niets voor mij´

Dettie

Lees meer
14 jaren 3 maanden geleden #44541 door Inge
Het is helemaal mijn genre :D Ik probeer "echte literatuur" te lezen en alhoewel sommige boeken me echt wel bevallen (zoals Nachttrein naar Lissabon van Mercier) heb ik soms moeite om er mijn hoofd bij te houden. Bij thrillers en detectives gaat dat meer vanzelf omdat ik op de een of andere manier het raadsel probeer op te lossen. En bij dit boek stond ik helemaal op het verkeerde been. Ik had wel al iets van "zou het realiteit zijn of verbeelding?" maar het einde was totaal onverwacht. Heerlijk vind ik dat!

Lees meer
14 jaren 3 maanden geleden #44542 door irene
Afgelopen vrijdag het boek eindelijk in de bieb te pakken kunnen krijgen en net als Inge het verhaal in een adem uitgelezen. Een prachtige psychologische thriller, het einde van elk hoofdstuk doet je snakken naar het volgende hoofdstuk. Een van de beste thrillers die ik de laatste tijd gelezen heb.

groetjes, irene

Lees meer
14 jaren 1 maand geleden #45285 door Annemarie
Een beetje laat maar inmiddels heb ik het boek ook uit. Ik heb het verslonden. Geweldig! Mijn recensie is in de maak.

<t></t>

Tijd voor maken pagina: 0.448 seconden