Beste (potentiële) lezers(s)
Zeer geachte recensiste(s)
Mijn oprechte dank voor jullie feedback.
Mijns inziens hoeft men zich echt niet zó druk te maken om de 'technische kwaliteiten' van een debuutauteur (door enkele personen beoordeeld) die álles te bepalen over de vollédige kwaliteit van een boek. Misschien willen potentiële lezers het gewóón lezen. Zonder vooroordelen? En dan pas bepalen hoe het boek 'voelt'. Gewoon even 'de drukke wereld' loslaten na veeleisende mentale dagtaken?
Voor diegenen die nog openstaan voor de mening van andere doorwinterde recensenten:
ansiel.cinebelblogs.be/archive/2010/11/28/aloka-liefrink.html
ansiel.cinebelblogs.be/archive/2011/12/2...tomodel-gezocht.html
www.iedereenleest.be/Default.aspx?BoekID=7027
Ik heb geleerd om op verschillende manieren naar een mensenleven & creaties te kijken.
Literaire romans, thrillers, informatieve boeken, en zelfs ook chicklits kunnen een meerwaarde leveren aan de maatschappij.
Relaxing en leerrijk... samen en woorden... voor iedereen iets anders.
Een mening is hebben is één. Natuurlijk is iedereen daar vrij in!
Opbouwende kritiek echter, neem ik gráág mee, om te groeien in het leven. En zéker in het schrijversvak. Constructieve kritkek geven, is een ware gave! Dit kan ik zeggen van uit mijn coachingopleiding - en zeer intense (levens)ervaring. Een ongenuanceerde recensie plaatsen lijkt mij, eerder een hunker naar 'overtuigingskracht' van een eigen doordreven mening.
Met alle respect voor ieders' mening. Een ongenuanceerde recensie nóg eens plaatsen is -mij dunkt- een beetje overbodig.
Om iedereen teleur te stellen: de ambitie om een 'bestseller' te schrijven had ik echt niet, hoor.
Met alle respect voor ieders mening.
Hoogachtend
Aloka Liefrink
www.alokaliefrink.be