Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Elizabeth George-In Volmaakt Stilte

Lees meer
20 jaren 11 maanden geleden #3639 door bianca
Beantwoord door bianca in topic Re: bericht
Ik hoop het Marjo. Ze schrijft zo verschrikkelijk goed, het zou toch zonde zijn als ze nu zou stoppen.

Mijn website over bookcrossing

www.bi-sa.nl/
Laatst bewerkt doorbianca.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
20 jaren 11 maanden geleden #3644 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Eens in de twee jaar begrijp ik, we zullen dus af moeten wachten!
Laatst bewerkt doormarjo.

• karin
20 jaren 10 maanden geleden #3924 door karin
Beantwoord door karin in topic in volmaakte stilte
Ik heb het boek in één adem uitgelezen en ik was overdonderd. Ik zag het niet aankomen. Ik hoop inderdaad wel dat elizabeth George er niet mee stopt.

Lees meer
19 jaren 8 maanden geleden #11717 door Inge
Beantwoord door Inge in topic Re: bericht
Ik heb het boek ook (eindelijk) uit de kast gehaald. Het stond hier al een eind te wachten maar er kwam altijd weer iets anders tussen.

Oke mijn mening. De eerste helft van het boek kwam ik op de een of andere manier niet in het verhaal. Ik denk dat het komt omdat ik enkele afleveringen op tv gezien heb en het beeld van de acteurs niet overeenkwam met het beeld in mijn hoofd die ik blijkbaar steeds weer opnieuw maak. Ook was het al een héél eind geleden dat ik nnog iets van Elisabeth George gelezen had.

Misschien net omdat ik niet in het verhaal kwam viel het mij op dat ze veel meer straatnamen, namen van pleinen enz opsomde. Ergens stoorde me het een beetje. Op het eind van het boek stond dan dat ze als amerikaanse hulp gekregen had om londen en omgeving te leren kennen. Misschien was dat de reden dat ze er kwistig mee rondstrooide.

Het tweede deel werd zo spannend dat ik wel in het verhaal kwam.

Ik vind het knap hoe Elisabeth George de lezers steeds weer op het verkeerde been zet. Tot op het eind vermoed je bijna niets van wie de dader zou kunnen zijn. Echt wel spannend. Alhoewel ik op een bepaald moment wel ergens het gevoel had wie het zou zijn. Eerst dacht ik dat het Dobson was en dat heb ik een heel eind gedacht en plots vielen de stukjes in elkaar. Dan is het spannend te lezen of je gelijk krijgt. En ja hoor......

Inge
Laatst bewerkt doorInge.

Tijd voor maken pagina: 0.366 seconden