Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Elizabeth George-In Volmaakt Stilte

Lees meer
21 jaren 1 week geleden #3319 door bianca
Elizabeth George-In Volmaakt Stilte werd gestart door bianca
In volmaakte stilte

Elizabeth George

Wat een verschrikkelijk goed boek weer van deze schrijfster. Ik heb al haar boeken tot nu toe gelezen en ik vind ze allemaal erg goed. Het verhaal zit goed in elkaar. Ik vind het vooral prettig dat in haar boeken de personages zo goed uitgediept worden.

Een blanke jongen van twaalf wordt naakt en vermoord gevonden op een grafzerk. Het blijkt het vierde jongentje al te zijn die is vermoord op deze manier. Alleen de drie andere waren van gemend ras en daarom werd er niet veel aandacht aan besteed en men had niet door dat er een seriemoordenaar aan het werk was.

Hoofdinspecteur Lynley wordt erbij gehaald om samen met Babara Havers en de rest van het team de moordenaar te vinden. Ondertussen is de pers genadeloos: "Waarom ze de zaak van de drie andere jongens niet goed behandeld hebben."

Lynley wordt gedwongen om te zorgen dat New Scotland Yard een beter imago krijgt. Dit betekent dat er een journalist meeloopt gedurende het onderzoek. Met alle gevolgen van dien...

Uitgever Bruna Uitgevers, A.W. ISBN 9022987310 Verschijningsdatum 3/2005 Bindwijze Paperback Aantal pagina's 622 blz.

© Bianca

Mijn website over bookcrossing

www.bi-sa.nl/
Laatst bewerkt doorbianca.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
21 jaren 1 week geleden #3320 door bianca
Beantwoord door bianca in topic Re: bericht
Marjo, heb jij dit boek ook gelezen. Ik ben er nog beduusd van. Als je het gelezen heb, wat vond je er van?

Mijn website over bookcrossing

www.bi-sa.nl/
Laatst bewerkt doorbianca.

Lees meer
21 jaren 1 week geleden #3322 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Het ligt hier nog te lonken, en ik ben dus heel snel weggegaan van wat jij schreef..ik lees andere meningen pas als ik het zelf gelezen heb. Het komt dus nog!
Laatst bewerkt doormarjo.

Lees meer
21 jaren 1 week geleden #3327 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
En je verslag staat op de site bianca

www.leestafel.info/productslink2.html

bernadet
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
20 jaren 11 maanden geleden #3631 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Dadelijk even je verslag lezen, maar ik kan je wel zeggen, Bianca, dat ik dit boek ondanks de dikte in één dag heb uitgelezen!! Ze doet het weer! En dan dat einde...zou er nog een volgend deel komen???
Laatst bewerkt doormarjo.

Lees meer
20 jaren 11 maanden geleden #3634 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
He wat leuk, zo lekker enthousiast!

Bernadet
Laatst bewerkt doordettie.

Tijd voor maken pagina: 0.411 seconden