Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Michael Connelly-De Lincoln advocaat samenlb aug/sept 2010

Lees meer
15 jaren 11 maanden geleden #34832 door irene
Beantwoord door irene in topic Re: bericht

We houden het er maar gewoon in!

Prima!

Overigens heb ik de Lincolnadvocaat zojuist uitgelezen. Gelukkig zijn mijn nagels heel gebleven, alleen heeft het verhaal een flink stuk van mijn broodnodige nachtrust gekost :lezen:

Het boek heeft m.i. alles in zich, het is zelfs meer dan een legathriller, het is goed en met heel veel psychologische en sociologische diepgang geschreven. Michael Connelly bewijst met de Lincoln advocaat dat hij een superklasse schrijver is.

Het verhaal is goed opgebouwd, de spanning neemt bladzijde voor bladzijde toe en het einde is zeer verrassend. Ik heb op en top genoten van Mickey...de Lincolnadvocaat en zal bij gelegenheid eens uitkijken naar ander werk van Connelly!

irene
Laatst bewerkt doorirene.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
15 jaren 11 maanden geleden #35163 door Joanazinha
Beantwoord door Joanazinha in topic Re: bericht
Oeps! Ik merk dat ik geen reactie heb gegeven van dit samenleesboek en ik heb het boek al terug gebracht naar de bieb zonder er aantekeningen over te maken.

Je ziet Dettie, ik laat wat steekjes vallen :? . Ik weet nog wel dat ik het, net als irene, een supergoed boek vond waar ik geweldig van heb genoten. Ook voor mij is deze schrijver een nieuwe auteur om in de gaten te houden!
Laatst bewerkt doorJoanazinha.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.394 seconden