Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

# Steve Mosby - Wat je niet wilt zien

• Onderwerp Auteur
6 jaren 1 maand geleden #94644 door
Ik heb ook veel van haar boeken gelezen, maar waarschijnlijk ook voor ik voor Leestafel schreef. Jammer, want ik had er veel van kunnen bespreken. Misschien moet ik het een en ander eens gaan herlezen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 1 maand geleden #94646 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: # Steve Mosby - Wat je niet wilt zien
het is dus een man :D

Steve Mosby (Leeds, 1976) is een Britse thrillerauteur. Hij studeerde psychologie en werkte aan de universiteit van Leeds mee aan een onderzoek naar de sociale veranderingen in zorg, relaties en het familieleven.

Mosby maakte zijn schrijversdebuut in 2003 met The third person, maar brak vier jaar later internationaal door met The 50/50 killer (De 50/50-moorden). Het boek werd genomineerd voor de Barry Awards 2008. Bovendien werden de filmrechten verkocht aan Frankrijk. Daarna verschenen in rap tempo een aantal thrillers van zijn hand: Niemand die je hoort (Cry for help, 2008), Wat je niet wilt zien (Still bleeding, 2009), en Zwarte bloem (Black flowers, 2011) dat werd genomineerd voor de 2012 Theaksons Old Peculier Crime Novel of the Year Award. Ook zijn er opties om het boek voor televisie te bewerken. Daarna volgden nog Donkere kamer (Dark room, 2012) en Duister oord (The Nightmare Place, 2014)

Bron: Hebban

Dettie

• Onderwerp Auteur
6 jaren 1 maand geleden #94647 door
Wacht even hoor, we hadden het over Val McDermid en dat is echt een vrouw.

nl.wikipedia.org/wiki/Val_McDermid

Lees meer
6 jaren 1 maand geleden #94648 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: # Steve Mosby - Wat je niet wilt zien
Oh sorry, daar had ik overheen gelezen...

Ik dacht dat het nog over Steve Mosby ging.

Dettie

• Onderwerp Auteur
6 jaren 1 maand geleden #94649 door
Kan gebeuren. Dat krijg je als je het ineens over een andere schrijver gaat hebben.

Tijd voor maken pagina: 0.478 seconden