Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

# Steve Mosby - Wat je niet wilt zien

• Onderwerp Auteur
6 jaren 1 maand geleden #94617 door
Na de zelfmoord van z’n vrouw Maria is Alex Connor op de vlucht voor z’n herinneringen. Hij trekt door Europa en is niet in staat z’n oude leven op te pakken. Als hij in Venetië in de lounge van het hostel waar hij verblijft een blik op de TV werpt, blijft hij staan. Op de TV is een foto van Sarah te zien. Aan de onderkant van het scherm is de tekst te lezen: “Politie graaft in veld na vijf dagen zoeken.” Alex wil het geluid van de TV harder zetten, maar dat lukt niet. Even later ziet hij op de TV een foto van z’n broer James.

Lees verder thrillers-leestafel.info/steve-mosby

-

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Onderwerp Auteur
6 jaren 1 maand geleden #94624 door
Stof voor een thriller?

nos.nl/artikel/2336494-weer-duitser-opge...iet-verkrachten.html

IN het boek gaat het om andere zaken, maar dit zou ook nog wel een mogelijkheid zijn. In ieder geval iets, waarvan je niet kunt denken dat het misschien toch wat te ver gezocht is.

Hoewel?

Ik heb ook wel eens gelezen dat de werkelijkheid wel eens gruwelijker kan zijn dan wat je in thrillers leest.

Lees meer
6 jaren 1 maand geleden #94625 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: # Steve Mosby - Wat je niet wilt zien
Ja, dat zeggen ze. En als ze dat in een boek verwerken wordt het als niet realistisch gezien.

Lees meer
6 jaren 1 maand geleden #94629 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: # Steve Mosby - Wat je niet wilt zien
Te walgelijk voor woorden. Daar moet never nooit een thriller over verschijnen, want dat is ter vermaak en kinderen gebruiken is in geen enkele vorm ter vermaak.

Dettie

• Onderwerp Auteur
6 jaren 1 maand geleden #94632 door
Dat zie ik niet. Waarom wel thrillers over gruwelijke moorden, terrorisme en andere gruwelijkheden en dit niet?

Lees meer
6 jaren 1 maand geleden #94633 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: # Steve Mosby - Wat je niet wilt zien
Ik vind dat ook gruwelijk en begrijp dat ook niet. Daarom lees ik ook geen thrillers.

Kindermisbruik vind ik misselijkmakend. (de rest ook hoor) en nooit gebruikt worden als 'lokkertje' om ene boek te lezen.

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.372 seconden