Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Laura Wilson - Duizend leugens (samenleesboek)

Lees meer
19 jaren 3 maanden geleden #15125 door Inge
Beantwoord door Inge in topic Re: bericht
Op het eind begrijp ik iets niet..... Ik heb het al 3 keer opnieuw gelezen maar toch kom ik er niet uit. Kan iemand mij helpen????? Het gaat over het moment dat Billy schiet: was het S haar bedoeling dat hij M neerschoot of niet? Ik wil hier nu niet teveel verraden voor degene die het nog moeten lezen maar ik hoop dat degene die het gelezen hebben me kunnen helpen.
Laatst bewerkt doorInge.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
19 jaren 3 maanden geleden #15131 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Voor zover ik het nog weet, werd dat open gelaten. Dan zul je het antwoord dus nooit krijgen. Maakt het wat uit?
Laatst bewerkt doormarjo.

Lees meer
19 jaren 3 maanden geleden #15138 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Bianca weet het vast! Die heeft een ijzeren geheugen wat boeken betreft.

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
19 jaren 3 maanden geleden #15140 door Inge
Beantwoord door Inge in topic Re: bericht
Eigenlijk wel want anders begrijp ik niet water op het laatste bedoelt wordt. Amy vertelt aan Sheila dat Mo ook opzij stapte. (een leugen om Sheila gemoedsrust te geven) Ik denk dan dat Mo begreep wat Sheila bedoelde met " het spijt me". Daardoor ben ik me gaan afvragen of Sheila dat zei tegen Billy of tegen Mo, Zat Sheila er dieper in dan op wat er te lezen valt (moet je dat tussen de regels opmaken)? Ik heb nog zoveel vragen waarop geen antwoord duidelijk wordt. Volgens mij beginnen Sheila en Amy weer met een web van leugens,......

Inge
Laatst bewerkt doorInge.

Lees meer
19 jaren 3 maanden geleden #15150 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Ik weet niet of Bianca je uit de brand kan helpen, maar voor mij bleef het allemaal open. Ik breek er mijn hoofd ook niet over.
Laatst bewerkt doormarjo.

Lees meer
19 jaren 3 maanden geleden #15161 door bianca
Beantwoord door bianca in topic Re: bericht
Ik denk inderdaad dat Sheila wist wat ze deed en dat ze wilde dat Billy Mo doodschoot. Op die manier was ze van Mo af(hoe hard dat ook klinkt) Maar tot iedereen dood was die van het geheim af wist, kon Sheila niet opnieuw met haar leven beginnen.

Mijn website over bookcrossing

www.bi-sa.nl/
Laatst bewerkt doorbianca.

Tijd voor maken pagina: 0.401 seconden