Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Elizabeth Jane Howard - Lichte jaren

Lees meer
8 jaren 4 maanden geleden #85572 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: Elizabeth Jane Howard - Lichte jaren
Ja, de bieb had het. Deel 2 is al een een tijd uit. Het was uitgeleend, maar er stond geen reservering op. Ik kon bijna in één adem door. Het korte "verslagje" staat hier al op het forum.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 4 maanden geleden #85592 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Elizabeth Jane Howard - Lichte jaren
Wat een geluk! Ik kreeg een reminder van ECI nu Bookspot en heb gelijk dit boek besteld, als het bevalt heb ik gelijk titels voor de volgende bestellingen.

Scheelde toch weer 3,50 euro en het stond op mijn verlanglijstje en ik heb het boekenweekgeschenk. (moest tegenvallen begreep ik)

Heb nu al zin in de Lichte jaren :D

Dettie

Lees meer
8 jaren 4 maanden geleden #85593 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Elizabeth Jane Howard - Lichte jaren
Je bent lid van die club? Ik ben er juist weggegaan omdat ik steeds vaker 'moest' bestellen die ik eigenlijk niet wilde.

Lees meer
8 jaren 4 maanden geleden #85595 door dettie
Ja, een soort nostalgie denk ik, mijn vader was ook lid van de Boekenclub zoals het toen heette. Ik ben ook al meer dan 40 jaar lid met kleine onderbreking. Er was een tijd dat je er eigenlijk niets aan had maar nu zijn er voor de vaste klanten weer leuke kortingen.

Dettie

Lees meer
8 jaren 4 maanden geleden #85596 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: Elizabeth Jane Howard - Lichte jaren
Ik ben ook lang lid geweest. Dan kwam de brochure en was ik helemaal blij! Lekker op de bank, neuzen tussen de titels, kopje koffie erbij! En vrijwel altijd sloeg ik hem helemaal teleurgesteld weer dicht. Net als Marjo dan maar weer iets besteld, dat ik anders nooit gekocht zou hebben.

Lees meer
8 jaren 4 maanden geleden #85597 door dettie
Je kunt nu alle boeken bestellen Berdine, je bent niet meer afhankelijk van hun aanbod. En een erg groot aantal zijn toch een paar euro goedkoper dan in de winkels. Niet de splinternieuwe titels want daarvan mogen ze de prijs niet verlagen, maar na een paar maanden zijn die ook goedkoper.

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.539 seconden