Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Nicholas Evans - De paardenfluisteraar

Lees meer
19 jaren 8 maanden geleden #11736 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Je verwacht eigenlijk door de titel en alle verhalen om het boek heen dat het over een zonderlinge man zal gaan die helemaal opgaat in het helpen van paarden en dat op zijn eigen bijzondere manier zal doen. Je verwacht helemaal geen liefdesverhaal, dat is misschien ook waardoor het tegenvalt.

Bernadet
Laatst bewerkt doordettie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
19 jaren 8 maanden geleden #11737 door Inge
Beantwoord door Inge in topic Re: bericht
Ja, oke, maar als je de flaptekst leest denk je ook dat het over een meisje en haar paard gaat. De moeder begrijpt dat het paard belangrijk is voor de genezing van het meisje. En daarover wilde ik lezen. De flaptekst vertelt niets over de liefdesperikelen van de moeder. Daardoor viel het boek voor mij tegen.

Inge
Laatst bewerkt doorInge.

Lees meer
19 jaren 8 maanden geleden #11738 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
o ja, dat wist ik niet meer hoe het op de flaptekst stond.

Ik ging op de titel af.

Bernadet
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
19 jaren 8 maanden geleden #11739 door Inge
Het eerste deel van mijn bespreking is de hetgeen de flaptekst vermeld.

Er wordt daar niet over een romance tussen moeder en fluisteraar gesproken. Wel dat verschillende levens voor altijd zullen veranderen. Na zo'n ongeluk enz kun je je dat wel voorstellen.

Nee, ik blijf erbij. Van dat boek had Evans een fantastisch boek kunnen maken maar hij heeft er een liefdesromannetje van gemaakt. Jammer.

Wat worden we veeleisend hé. Ik denk dat duizenden mensen gelukkig zijn met de wending, dat ze het romantisch vinden..... Mij irriteerde het.

Inge
Laatst bewerkt doorInge.

Lees meer
19 jaren 6 uren geleden #17144 door Inge
Ik heb gisteren de film gezien. Amai, wat viel die tegen. Na verschillende reacties van mensen die beweerden dat de film beter was. Gisteren tesamen met mijn zoontje gekeken. We waren nog niet halverwege toen hij afhaakte.

Buiten zeer mooie landschapsbeelden was de film traag, saai,......

Wat ik wel beter vond t.o.v. het boek.... De moeder gaat geen "echte" relatie aan met Booker maar kiest uiteindelijk voor haar man (eens een romantische film zonder bedscene want dat schijnt de "must" te zijn in romantische films :( ) en het einde is beter. Booker gaat niet dood maar blijft gewoon achter.

Inge
Laatst bewerkt doorInge.

Tijd voor maken pagina: 0.432 seconden