Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Tim van der Veer - De Wetenschap van Tara (debuut)

Lees meer
9 jaren 2 maanden geleden #80999 door dettie
Het klinkt heerlijk en deels herkenbaar. Ik associeer ook heel gemakkelijk, al is het misschien niet altijd met wetenschappelijke details.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 2 maanden geleden #81000 door Willeke
Ik las toen ik klaar was een recensie van iemand die dat associëren uiterst storend vond, dus smaken verschillen, maar ik vond het net als jij erg vermakelijk,

en het vleugje magisch realisme kon mij inderdaad wel bekoren.

Voorwaarde daarbij is wat mij betreft dat de schrijver het zó schrijft dat ik het moeiteloos geloof en mee ga in zijn verhaal, en dat was hier zeker het geval.

En inderdaad Slavko zou instemmend geknikt hebben bij de transformaties van Nils in het boek.

Wat leuk dat je het ook zo'n fijn boek vond.

En het zou maar zo kunnen dat het jou ook erg kan bekoren Renate ( mijn aanbod geldt ook voor jou, roep maar als je het lenen wilt)

<t></t>

Lees meer
9 jaren 2 maanden geleden #81001 door berdine
Ik was net op zoek naar meer informatie over dit boek/van der Veer en vond alleen een recensie van Tzum. Die las ik met stijgende verbazing tot ik zag dat die van Coen Peppelenbos was. Van die persoon heb ik meer dan eens een recensie onder ogen gekregen die lijnrecht tegenover mijn beleving stond. Aha!, dus...

Eens kijken of ik bij Bol nog iets kan melden, hoewel ik het boek van de bieb had, want zo'n Tzum recensie verdient enig tegengeluid.

Lees meer
9 jaren 2 maanden geleden #81003 door dettie
Ik heb nog wel genoeg te lezen en de bibliotheek in Den Haag heeft het, dus ik kan het daar halen.

Lees meer
9 jaren 2 maanden geleden #81004 door Willeke
Klopt, dat is de recensie die ik las Berdine, alsof we een ander boek lazen inderdaad.

En leuk Renate, ik hoor graag wat je er van vond als je het gaat lezen

<t></t>

Lees meer
9 jaren 2 maanden geleden #81007 door dettie
In mei moet ik weer naar de bibliotheek, als ik m'n boeken dan uit heb. Een boekje heb ik uit, in een ben ik halverwege en dan liggen er nog 3 op me te wachten, terwijl ik ook nog een of 2 bespreekboeken krijg.

Tijd voor maken pagina: 0.576 seconden