Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Hallgrímur Helgason - Een vrouw op 1000 graden

Lees meer
9 jaren 8 maanden geleden #78484 door Joanazinha
Dit boek heb ik al een tijdje geleden als blogboek voor NotJustAnyBook. Prachtig boek. Tijd om de recensie ook hier te plaatsen.

zie www.leestafel.info/hallgrimur-helgason

-

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 8 maanden geleden #78488 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Hallgrímur Helgason - Een vrouw op 1000 graden
:D Ik had het boek al op de thrillersite gezet, gewend als ik ben dat je thrillers leest Joanazinha

Klinkt goed Joanazinha. Beetje als De man die Ove heet? (ook een brombeer) Of is dit weer van een heel ander soort?

Dettie

Lees meer
9 jaren 8 maanden geleden #78489 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: Hallgrímur Helgason - Een vrouw op 1000 graden
Wat gek dat zij Here Björnsson heet. Het is toch een vrouw?

Dit boek komt op mijn lijst!

Lees meer
9 jaren 8 maanden geleden #78490 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Hallgrímur Helgason - Een vrouw op 1000 graden
Op de cover lijkt Here ook meer een man dan een vrouw, misschien is dat wel het onderwerp van het boek!?

Dettie

9 jaren 8 maanden geleden #78491 door
Klinkt als een interessant boek. De naam en de omslag zetten je inderdaad wel op het verkeerde been, wat betreft het geslacht.

Weer iets voor m'n lijstje, waar steeds meer op komt.

Lees meer
9 jaren 8 maanden geleden #78497 door Joanazinha
Beantwoord door Joanazinha in topic Re: Hallgrímur Helgason - Een vrouw op 1000 graden

Dettie schreef : Klinkt goed Joanazinha. Beetje als De man die Ove heet? (ook een brombeer) Of is dit weer van een heel ander soort?

Dettie

Weet ik niet, omdat ik De man die Ove heet nog niet heb gelezen. Ligt wel ergens op die hoge Himalaya aan nog te lezen boeken :D .

Ik heb trouwens niet meer scherp op mijn netvlies waarom Here niet het achtervoegsel dottir heeft. Ze is wel degelijk een vrouw, dus dat was logischer geweest. Over de cover: lees het boek en je zult zien dat je de foto dan heel treffend gevonden vindt.

Ik denk dat veel Leestafelaars dit een geweldig boek zullen vinden (hoop ik).

Tijd voor maken pagina: 0.513 seconden