Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Jan Willem Smeets - IJsberen in de woestijn

Lees meer
10 jaren 11 maanden geleden #68612 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Jan Willem Smeets - IJsberen in de woestijn
Het lijkt me een heel mooi boek.

Inderdaad erg dat sommige goede boeken zo weinig aandacht krijgen in de media.

Niet iedereen is een Tommy Wieringa die zelf zijn boek (Joe Speedboot) maar ging promoten door in alle boekwinkels te vragen of ze zijn boek hadden. Ook vrienden en familie deden dat en zodoende kochten de winkels het boek uiteindelijk toch maar in met het bekende resultaat.

Ik kan me (zoals bekend) erg opwinden over de bestsellerstapels in de boekwinkels terwijl er vaak kwalitatief betere boeken in een hoekje van de winkel staan of erger, helemaal niet in de winkel te koop zijn.

Er zijn ook maar weinig boekwinkels die het betere boek promoten. Gelukkig bestaan ze nog wel maar veel is toch met alleen de bestsellers prominent in de kijker en verder houd de kennis en boekenliefde op. Heel jammer!

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 11 maanden geleden #68631 door Willeke
Beantwoord door Willeke in topic Re: Jan Willem Smeets - IJsberen in de woestijn
Helemaal mee eens!

De goede boekwinkels uitgezonderd inderdaad. Ik had er zo eentje, maar die heeft helaas moeten sluiten.

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.469 seconden