Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Jan Willem Smeets - IJsberen in de woestijn

Lees meer
10 jaren 11 maanden geleden #68573 door dettie
Dit boek is een onvervalste liefdesgeschiedenis, die begint met een briefje op een prikbord op de universiteit;

Gijs Aveleer, promovendus (v), taalwetenschappen (arabistiek) zoekt 15 juli een lift naar Zuid Spanje. Vergoeding reiskosten nader overeen te komen.

Lees verder... www.leestafel.info/jan-willem-smeets

Willeke

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 11 maanden geleden #68576 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Jan Willem Smeets - IJsberen in de woestijn
Het klinkt goed Willeke. Tijdens een roadtrip zit je natuurlijk echt op elkaars lip en word je met elkaars goede en minder goede kanten geconfronteerd. Dat levert boeiende "plaatjes" op.

<t></t>

Lees meer
10 jaren 11 maanden geleden #68577 door Willeke
Beantwoord door Willeke in topic Re: Jan Willem Smeets - IJsberen in de woestijn
Ja, vond het een fijn boek. Zo jammer dat dit soort boeken zo weinig aandacht krijgen. Ik kon er tenminste na afloop weinig over vinden.

<t></t>

Lees meer
10 jaren 11 maanden geleden #68578 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Jan Willem Smeets - IJsberen in de woestijn
Ik kan er ook niet veel over vinden maar wat ik wel vond is in ieder geval zeer lovend. Soms heb je zo'n boek. Heel mooi maar niet bekend bij het grote publiek.

<t></t>

Lees meer
10 jaren 11 maanden geleden #68585 door Willeke
Beantwoord door Willeke in topic Re: Jan Willem Smeets - IJsberen in de woestijn
Er wordt ook zo veel gepubliceerd. Maar soms worden veel slechter geschreven boeken bestsellers en dan kan ik het niet zo goed uitstaan dat kwalitatief beter boeken, niet perse dit boek, maar ook anderen, niet wat meer de kans krijgen.

<t></t>

Lees meer
10 jaren 11 maanden geleden #68600 door Annemarie
Dat is wrang inderdaad en vaak zijn het de schrijvers van eigen bodem die in het mediacircus het onderspit delven.

<t></t>

Tijd voor maken pagina: 0.462 seconden