Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Susan Abulhawa - Het blauw tussen hemel en zee

Lees meer
10 jaren 11 maanden geleden #68506 door Willeke
Beantwoord door Willeke in topic Re: Susan Abulhawa - Het blauw tussen hemel en zee
Sterker nog... ik heb hem al gekocht :)

Had nog een boekenbon te verbrassen.

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 11 maanden geleden #68507 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Susan Abulhawa - Het blauw tussen hemel en zee
haha dat is leuk!

Dettie

Lees meer
10 jaren 11 maanden geleden #68508 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Susan Abulhawa - Het blauw tussen hemel en zee
Wat heerlijk Willeke!

<t></t>

Lees meer
10 jaren 11 maanden geleden #68509 door Willeke
Beantwoord door Willeke in topic Re: Susan Abulhawa - Het blauw tussen hemel en zee
Annemarie had me op mijn verzoek ook nog wat thrillertips in mijn oor gefluisterd, dus ik kom mijn vakantie dankzij haar vrolijk door :)

Maar dit boek klonk ook zeer aanlokkelijk. Ik laat het jullie weten hoe ik het vond.

Zo snel als het lekker zonnig wordt ga ik heerlijk een paar dagen op mijn balkonnetje zitten lezen en vakantie vieren.

<t></t>

Lees meer
10 jaren 11 maanden geleden #68512 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Susan Abulhawa - Het blauw tussen hemel en zee
Nou, ik heb de thrillers niet zelf geschreven hoor! ;) Maar wel enorm leuk dat je mijn tips hebt opgevolgd. Ik ben heel benieuwd naar jouw mening!

Nu maar duimen dat het zonnetje snel weer gaat schijnen zodat jij met jouw boeken op het balkon kunt neerstrijken.

<t></t>

Tijd voor maken pagina: 0.536 seconden