Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Majgull Axelsson - Ik heet geen Miriam

Lees meer
11 jaren 5 dagen geleden #68177 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Majgull Axelsson - Ik heet geen Miriam
Ja, dat maakt het zo indringend. Ze is ook helemaal geen schattige, oude dame. Ze kan hard oordelen over anderen. Is ze gewoon geen leuk iemand of komt het door haar oorlogsverleden? Ik denk het laatste. Vooral het overlijden van haar broertje heeft haar gebroken en gehard. Heel begrijpelijk ook.

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 5 dagen geleden #68183 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Majgull Axelsson - Ik heet geen Miriam
Ja ik was er al bang voor dat het niets voor mij zou zijn. Ik leef me zo in dat ik erbij sta. Axelsson heeft zo'n invoelende manier van schrijven dat de mensen gaan leven voor je. Ik ben echt een tijdje van de kaart geweest van Huis der nevelen. Alsof ik het kind en de vrouw zelf gekend had. Afschuwelijk, maar wel heel knap dat ze dit kan oproepen natuurlijk. "Bijna achteloos schetst ze in een enkele regel de meest gruwelijke zaken." dat is precies goed gezegd berdine. Daarom hakt het er ook zo in.

dettie

Lees meer
11 jaren 5 dagen geleden #68189 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: Majgull Axelsson - Ik heet geen Miriam
Ja en deze is net zo. Zoals ik al zei, toen ik een stukje brood met boter in mijn mond stak, proefde ik op Miriams manier. Dus ik zou het boek maar voorbij laten gaan, hoe jammer ook.

Tijd voor maken pagina: 0.352 seconden