Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Alex Boogers - Alleen met de goden

Lees meer
11 jaren 1 maand geleden #67590 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Alex Boogers - Alleen met de goden
Een beetje een late reactie van mij maar: mooie recensie! Het lijkt me een goed boek.

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 1 maand geleden #67657 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: Alex Boogers - Alleen met de goden

berdine schreef : Klinkt goed. Ik heb het op mijn lijst gezet. Als het nog thuis is op de bieb neem ik het dinsdag mee.

En het was thuis, al was het bijna niet te vinden! Dat wordt steeds moeilijker op onze bieb.

Lees meer
11 jaren 1 maand geleden #67660 door KTamvijg
Beantwoord door KTamvijg in topic Re: Alex Boogers - Alleen met de goden
Waar ligt dat dan aan? Zetten mensen boeken op de verkeerde plaats terug, of heeft men alles ook nog op genre staan?

Mij gebeurt het ook wel eens, maar dat komt ook wel eens omdat men lidwoorden in de naam van de auteur bij de achternaam voegt.

<t></t>

Lees meer
11 jaren 1 maand geleden #67661 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: Alex Boogers - Alleen met de goden
Een boek kan gewoon in de kast staan, of in de "opruimkast", als het net ingeleverd is en nog niet op zijn plaats gezet, of in de uitstalkast Nieuwe boeken, of in de uitstalkast "sprinters", of op diverse thematafels. Die tafels zijn nieuw. Ik ontdekte ze pas toen ik zonder boek weer naar buiten ging. De bibliothecaresse had samen met mij ook al gezocht en geconcludeerd "dat er dan iemand met het boek in zijn handen rondliep en het nog niet gescand had". Het thema van de tafel waar het op lag was: "Boeken met karakter". Tja dat moet je dan maar net weten.

Lees meer
11 jaren 1 maand geleden #67668 door KTamvijg
Beantwoord door KTamvijg in topic Re: Alex Boogers - Alleen met de goden
Dat soort verschijnselen ken ik.

<t></t>

Lees meer
11 jaren 1 maand geleden #67669 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Alex Boogers - Alleen met de goden
Ja, zo werkt de bieb hier ook. Ik vind het vreselijk. Dus als ik een speciaal boek wil, reserveer ik het gewoon. Bespaart mij tijd, en zij hebben toch niets anders te doen (!)

Maar ik ben beniewd wat jij vindt, Berdine, want eigenlijk denk ik dat het niet jouw soort boek is.

Tijd voor maken pagina: 0.448 seconden