Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Alex Boogers - Alleen met de goden

Lees meer
11 jaren 1 maand geleden #67671 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: Alex Boogers - Alleen met de goden
Ja ik reserveer ook heel wat af. Maar jouw recensie was van donderdag en ik las hem geloof ik vrijdag. Als ik hem dan ga reserveren, is het niet zeker dat ik hem dinsdag mee kan nemen. Voor hetzelfde geld leggen ze hem dan zaterdag ergens achter weg en gaan ze de gereserveerde boeken pas dinsdag verwerken. (Maandag zijn ze dicht) Dan gaat het vaak sneller als ik hem gewoon meeneem. Ik ben daar n.l. dinsdagochtend vlak in de buurt. Het is me meer dan eens overkomen, dat ik in de gereserveerde-boekenkast keek op dinsdagochtend om 11.00 uur (omdat ik er eentje verwachtte) en dat er niks stond en als ik dan om 13.00 uur thuis op de computer keek, stond ie ineens klaar. Ik heb er in dergelijke gevallen ook wel eens om gevraagd, omdat ik gezien had dat het boek in het weekend was ingeleverd, maar daar worden ze enorm chagrijnig van! :shock: De werkdruk, hè! (Jouw opmerking was een grapje, neem ik aan!)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 1 maand geleden #67672 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Alex Boogers - Alleen met de goden
Ja, dat was het. Ik ben niet handig met smileys..

Lees meer
11 jaren 1 maand geleden #67673 door KTamvijg
Beantwoord door KTamvijg in topic Re: Alex Boogers - Alleen met de goden
Ik reserveer nooit. Kost weer extra geld en er zijn altijd genoeg andere boeken die ik wil lezen.

<t></t>

Lees meer
11 jaren 1 maand geleden #67693 door berdine

Marjo schreef : Maar ik ben beniewd wat jij vindt, Berdine, want eigenlijk denk ik dat het niet jouw soort boek is.

Dat zou best kunnen Marjo, want tot op heden kan het me niet echt boeien. Het kabbelt maar door. Het leest wel gemakkelijk en door de korte hoofdstukjes ook snel, dus ik denk dat ik het wel uit lees.

Lees meer
11 jaren 1 maand geleden #67699 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Alex Boogers - Alleen met de goden
Ik vind niet dat het kabbelt. Het ratelt..

Lees meer
11 jaren 1 maand geleden #67703 door berdine
Grappig hè, hoe verschillend het op mensen over kan komen. Is het niet zo dat bij jou het feit meespeelt dat je de auteur hebt horen praten?

Tijd voor maken pagina: 0.446 seconden