Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Matthew Quick - Maak me gek!

9 jaren 10 maanden geleden #77271 door
Beantwoord door in topic Re: Matthew Quick - Maak me gek!
Nou, ik vind in zekere zin dat er wel degelijk een soort definitie van normaal bestaat. Als de niet-normale gedragingen van een persoon voor een goed functioneren in de maatschappij, geen probleem vormen, kun je zeggen dat die persoon normaal is.

Iedere keer als ik een enthousiaste bespreking van een boek van Matthew Quick lees, denk ik dat ik het boek moet lezen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 6 maanden geleden #79513 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Matthew Quick - Maak me gek!
Renate zei: 'Inmiddels ben ik gevorderd tot pagina 120 en ik vind het eerder aangrijpend en deprimerend, dan hartverwarmend en geestig. Het is absoluut geen feelgood boek in mijn ogen, maar dat vond ik van het vorige boek dat ik van deze auteur heb gelezen ook niet. Daarvoor zit er toch te veel ellende en teleurstelling in de boeken.'

En ik ben het met haar eens. Ik vond er ook weinig hilarisch aan, en de personages zijn echt niet 'normaal'.

Voor mijn smaak is het boek bovendien erg Amerikaans met die sport er in. En erg voorspelbaar. Nee, niet Quicks beste. Wat mij betreft.

Gelukkig weet ik dat hij beter kan.

Lees meer
9 jaren 6 maanden geleden #79520 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Matthew Quick - Maak me gek!
Wat jammer dat jullie niet hebben genoten. Ik vind het nog altijd een heerlijk boek.

<t></t>

Tijd voor maken pagina: 0.378 seconden