Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Fleur Boose - De les (debuut)

11 jaren 6 maanden geleden #64772 door
Beantwoord door in topic Re: Fleur Boose - De les (debuut)

Dettie schreef : Ik kan het naar je sturen Renate maar daarna moet het wel door naar Marjo, zij leest altijd alle debuten.

Als je dat wilt doen dan stuur ik het eerst naar jou.

Dettie

Dat hoeft niet hoor. Ik wacht wel tot de bibliotheek het heeft. Er zijn nog zoveel boeken die ik wil lezen en iedere keer komt er meer bij.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 4 maanden geleden #65857 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Fleur Boose - De les (debuut)
Mooi ja... erg mooi geschreven.

www.leestafel.info/fleur-boose

Lees meer
11 jaren 4 maanden geleden #65863 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Fleur Boose - De les (debuut)
Ha, dit verslag was er al? Vergeten dus.. en dat merk ik nu niet op...

Lees meer
11 jaren 4 maanden geleden #65865 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Fleur Boose - De les (debuut)
Mooi verhaal vond ik het. Die man werd met argusogen bekeken, volgens mij onterecht.

Ik dacht niet dat hij anders was, maar wel zo gezien werd, buitenstaanders zagen het als iets anders.

Hij was gek op zijn vak en op Plato, Socrates en Phaedrus, ik dacht dat hij dàt wilde uitdragen en niet datgene waar

mensen hem op aanzagen.

Wat denk jij Marjo?

Dettie

Lees meer
11 jaren 4 maanden geleden #65872 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Fleur Boose - De les (debuut)
Bij het plaatsen is dat een controle die ik altijd doe: of het boek er al staat. Dat kon ik nu niet doen.

Hij is vooral anders omdat hij zelf denkt dat hij niet normaal is. Ik denk dat hij supergevoelig is voor de kleinste dingen die andere mensen doen, alles betrekt hij op zichzelf, terwijl dat helemaal niet het geval hoeft te zijn dat het over hem ging. Hij neemt bijvoorbeeld die bloemen zomaar mee, zonder te weten of ze voor hem zijn. Als er gelachen wordt gaat dat 'dus'over hem, dat soort dingen.

Er is iets in hem waardoor hij niet normaal kan communiceren (zo raar is hij daar niet in overigens, maar het is voor hem wel een probleem)

Ik denk dat jij doelt op zijn geaardheid? Dat vinden mensen natuurlijk anders, en in die zin is het raar dat hij terug gaat naar een omgeving waar mensen hem kennen. Voor een nieuwe start niet zo slim!

Maar ook daar geldt, denk ik: als hij niet zo gevoelig was, dan zou hij best op een gewone manier kunnen omgaan met de restrictiesd die zijn zus en zijn directeur hem opleggen.

Het probleem zit helemaal in zijn eigen aard..

Overigens: als Renate nog wil, kan jouw boek naar haar?

Lees meer
11 jaren 4 maanden geleden #65878 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Fleur Boose - De les (debuut)
Ja natuurlijk kan het boek naar Renate, ik hoef het niet terug.

Ik dacht juist dat zijn geaardheid er niet was. Dat mensen dat er van maakten omdat hij zo bevlogen over de teksten heeft en

die zijn nu eenmaal zo. Maar het wordt verkeerd geïnterpreteerd.

Je kan hier op het forum ook kijken of het boek er al staat. Dat kun je doen bij zoeken, hier rechtsbovenaan.

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.406 seconden