Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Hiromi Kawakami - Nakano's handel in oude rommel

Lees meer
11 jaren 7 maanden geleden #63931 door dettie
o wat vervelend voor jullie, sterkte Renate!

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Onderwerp Auteur
11 jaren 7 maanden geleden #64013 door
M'n vader is woensdag weer thuisgekomen, maar nu heb ik nog wat naweeën van een voedselvergiftiging.

Het boek heb ik inmiddels uit en ik vond het wel mooi, al was het laatste verhaal in mijn ogen een beetje overbodig. Een kort overzicht van de veranderingen in het leven van de ik-figuur en een ontmoeting met Takeo, die inmiddels veranderd is.

De hoofdfiguren lijken in het boek een beetje aan de rand van de samenleving te staan en vooral met elkaar een gemeenschap te vormen.

Lees meer
11 jaren 7 maanden geleden #64015 door dettie
Oh gelukkig dat je vader weer thuis is! Ik was al benieuwd hoe het met hem ging.

Jij was dus ook ziek? Jullie hadden iets verkeerds gegeten?

Dankjewel voor het vermelden van je indruk over het boek.

dettie

• Onderwerp Auteur
11 jaren 7 maanden geleden #64016 door

Dettie schreef : Oh gelukkig dat je vader weer thuis is! Ik was al benieuwd hoe het met hem ging.

Jij was dus ook ziek? Jullie hadden iets verkeerds gegeten?

Dankjewel voor het vermelden van je indruk over het boek.

dettie

Ik had waarschijnlijk iets verkeerds gegeten. We zijn niet tegelijk ziek geworden, hetgeen volgens mij wel had gemoeten, als we beide iets verkeerds zouden hebben gegeten. Bij mij was een broodje filet waarschijnlijk niet goed gevallen. M'n vader had misschien een buikgriepje en doordat hij toch al de neiging heeft om te weinig te drinken, uitdrogingsverschijnselen. In het ziekenhuis hebben ze hem ook het nodige vocht toegediend.

Tijd voor maken pagina: 0.542 seconden