Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Junot Díaz - Het korte maar wonderbare leven van Oscar Wao

Lees meer
12 jaren 1 dag geleden #60303 door marjo
Nou dacht ik toch even dat we op de barbecueruilmiddag mochten komen....

Nee hoor. Ik heb het boek dus hier, in die kast met ingelezen boeken. Hoe ik er aan gekomen ben????

Het lijkt me nu dat ik het zelf ook door kan geven...

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 1 dag geleden #60310 door berdine

Marjo schreef : Nou dacht ik toch even dat we op de barbecueruilmiddag mochten komen....

Helaas, Marjo, de barbecue is voor de bewoners van ons appartementengebouw. En er staat er geen een appartement meer leeg.... :mrgreen:

Lees meer
12 jaren 1 dag geleden #60315 door dettie
In april 2012 stond het in de catalogus van Atlas en... Willeke wilde het toen lezen!

Om de verwarring even compleet te maken haha.

Dettie

Lees meer
12 jaren 15 uren geleden #60320 door marjo
Wel leuk, Berdine, dat je dan meteen van de gelegenheid gebruik maakt om boeken te rulien!!

Ik ruil niet, maar als ik een familiefeest heb, hier of elders, neem ik tegenwoordig ook altijd een aantal boeken mee. Ze worden gretig afgenomen, en soms hoor je er ook nog over, als ze gelezen zijn. Toch net iets leuker dan in een kringloopwinkel..

Nou Willeke, je kan het hebben hoor!!

Lees meer
12 jaren 13 uren geleden #60325 door berdine
Ja ik heb vorig jaar op onze barbecue "Berdine's Boeken Bak" gestart en daar was men zeer enthousiast over. Meer mensen brachten boeken mee en we hadden 3 dozen, waarvan er uiteindelijk maar ééntje over is gebleven. Die is naar een boekenmarkt voor een vrouwenproject in Afrika gegaan. (op welke boekenmarkt ik helaas ook weer een stapel gescoord heb...zo schiet het niet op hè?)

Lees meer
12 jaren 11 uren geleden #60331 door Willeke
Ah dank, en ik herinner me dat ik het aangevraagd heb. Maar nu ik het zo lees lijkt het me niet echt een boek voor mij, dus ik sla toch maar even over. Dank voor het aanbod.

<t></t>

Tijd voor maken pagina: 0.442 seconden