Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Hannah van Wieringen - De kermis van Gravezuid

Lees meer
12 jaren 2 maanden geleden #58816 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Hannah van Wieringen - De kermis van Gravenzuid
Nee, ik ben bang dat ik van de longlist verder niets gelezen heb. Sowieso laat ik het nogal afweten helaas.

Ben al blij als ik mijn 'eigen' boeken een beetje gelezen krijg. Heb namelijk hier nog érg veel te lezen liggen.

Ik wacht eerst maar eens op de shortlist en dan kijk ik wel weer verder.

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 2 maanden geleden #58819 door marjo
Het zal niet helpen, maar ik weet haast wel zeker dat je ze allemaal mooi vindt!

Lees meer
12 jaren 2 maanden geleden #58820 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Hannah van Wieringen - De kermis van Gravenzuid
ha ja, ik ben er ook bang voor... :D

Dettie

Lees meer
11 jaren 10 maanden geleden #61727 door dettie
Deze vind ik ook prachtig!

Ik kan niet kiezen tussen Ineke Riem en dit boek, ik heb ze bij het stemmen alle twee een uitstekend meegegeven.

Pels vind ik persoonlijk ietsje minder omdat ik het taalgebruik niet altijd even mooi vind. Maar deze twee zijn heel mooi.

Toch denk ik dat het boek van Ineke Riem gaat winnen, waarom kan ik niet precies zeggen.

(Recensies volgen nog hoor)

Dettie

Lees meer
11 jaren 10 maanden geleden #61730 door marjo
Als je mij gevraagd had welke jij zou kiezen, dan had ik ook gezegd: Ineke Riem.

Dat is omdat jij dus meer een verhaallezer bent en minder op de vorm let. En ik denk zomaar dat dit voor de meeste stemmers geldt, dus ik voorspel dat zij wint. Hannah van Wieringen en Naomi Boekwijt hebben meer de nadruk op de vorm liggen. Hoewel dat voor Ineke Riem ook het geval is, is het net iets minder, is het verhaal makkelijker te volgen.

Maar ik zou er absoluut geen problemen mee hebben als het een van de anderen is, want ook hun boeken zijn prachtig!

Lees meer
11 jaren 10 maanden geleden #61731 door dettie
Ja ze zijn allemaal mooi inderdaad. Ik kan niet kiezen tussen Ineke Riem en Gravenzuid

Maar welke het ook wordt... ik heb zeker geen bezwaar.

Andere jaren had ik duidelijke voorkeuren maar die haalden soms de lijst niet eens! :-)

zie www.leestafel.info/hannah-van-wieringen

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.429 seconden