Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Hannah van Wieringen - De kermis van Gravezuid

Lees meer
11 jaren 9 maanden geleden #61839 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Hannah van Wieringen - De kermis van Gravenzuid
Mooie recensie Dettie!. Ik ben nu wel heel nieuwsgierig naar wie de winnaar zal worden.

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 9 maanden geleden #61973 door librije
Beantwoord door librije in topic Re: Hannah van Wieringen - De kermis van Gravezuid
Ik wist het! Ook ik kon moeilijk kiezen tussen Hannah van Wieringen en Ineke Riem, maar gaf toch de vookeur aan de eerste, lees hier maar : www.mijnboekenkast.blogspot.nl/2014/07/h...n-de-kermis-van.html Ze heeft de prijjs echt verdiend, ik hoop dat we snel nog iets van haar te lezen krijgen. Ze heeft inmiddels wel een dichtbundel geschreven. Heb ik nog niet gelezen.

"Een mens die het aandurft om een uur te verspillen heeft de waarde van het leven nog niet ontdekt."

Charles Darwin Engels medicus en bioloog (1809-1882)

Lees meer
11 jaren 9 maanden geleden #61974 door marjo
Zo jammer dat ze er zelf niet was om de prijs ontvangst te nemen..

Lees meer
11 jaren 9 maanden geleden #61978 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Hannah van Wieringen - De kermis van Gravezuid
Ach dat is inderdaad jammer dat ze er niet was. Wel in verbinding met een sateliet of zo?

Wel super dat ze gewonnen heeft. Het is ook een erg mooi boek.

Ik lees het nu hier pas dat zij de winnaar is!

Dettie

Lees meer
11 jaren 9 maanden geleden #61979 door marjo
Ze liet pas een uur van te voren weten dat ze definitief niet kwam, ze was te ziek. Dan zet je niet zo maar een satellietverbinding op poten.

Nu nam iemand van de uitgeverij de honneurs waar, haar redacteur, die er anders ook geweest zou zijn.

Er is getwitterd en zo, maar daar hebben wij niets van mee gekregen.

Lees meer
11 jaren 2 maanden geleden #66674 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: Hannah van Wieringen - De kermis van Gravezuid
Goed boek! Goed geschreven. De eerste verhalen vond ik nogal naargeestig. In elk verhaal die spanning, die dreiging alsof er iets vreselijks ging gebeuren, maar op een gegeven moment kwam er wat lucht in. De verhalen over het spookhuis en ook over Kees, de would-be schrijver, wiens hoofdpersoon niet mee wil werken, bevatten ook humor. De verhalen zijn mooi onderling vaag verbonden door de kermis in het dorp en hier en daar komt iemand uit een ander verhaal voorbij. Erg goed gedaan!

Tijd voor maken pagina: 0.534 seconden