Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Agnès Martin-Lugand: Gelukkige mensen lezen &drinken koffie

Lees meer
12 jaren 5 maanden geleden #56905 door berdine
Ha! Als jullie nu allemaal eens meldden wat jullie heel lekker of juist heel vies vinden, dan heb ik weer een leuk maandthema! :shock: :D

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 5 maanden geleden #56906 door dettie
heel vies... spruiten!!!

heel lekker... chocola! eigengemaakte nasi met saté, sla met tomaat, nootjes en geitenkaas, spitskoolsalade met pijnboompitten, alles is lekker, behalve spruiten :D

Dettie

Lees meer
12 jaren 5 maanden geleden #56911 door Joanazinha
Hmmm, er zijn niet veel dingen die ik echt niet lust, dus daar kan ik je niet aan helpen.

Wat ik lekker vind is de gewone Hollandse pot: stamppotten (zuurkool, boerenkool, rauwe andijvie), aardappels met sperziebonen of spinazie en een gehaktbal, hachée en maaltijdsoepen (maar dan wel zelfgemaakt: snert, bruine bonensoep). Italiaans is ook niet te versmaden: macaroni, spaghetti bolognese en natuurlijk pizza! En ik ben gek op vis (zalm, forel, kabeljauw, tonijn, etc.).

Sinds november zijn wij lid van de Beebox; dan krijg je elke week een groente- en fruitpakket thuis. En daar zitten veel vergeten of nieuwe groenten bij zoals pastinaak, soester knollen, peterseliewortel en palmkool. Dat betekent het internet afstruinen naar lekkere recepten.

Het is dat ik net gegeten heb; ik zou spontaan weer trek krijgen :D .

O, en Dettie? Spruiten zijn heerlijk! :mrgreen:

Lees meer
12 jaren 5 maanden geleden #56916 door marjo
Ga je dan een thema maken van wat wij niet lekker vinden, Berdine? Grappig..'wat Leestafelaars niet graag eten..'

Ik eet niet graag vlees..

Spruiten zijn lekker, en die vergeten groenten ook, we hebben zelf een moestuin.

Ik ken alleen 'palmkool' niet.

Lees meer
12 jaren 5 maanden geleden #56919 door berdine
Wel, het lijkt me erg leuk, maar of er over al dat voedsel ook nog boeken - anders dan kookboeken - te vinden zijn? Kijk: ik lust geen mosselen. Dan heb ik al een boek: Het mosselmaal. Maar spinazie? En met spruitjes wordt het dan vast iets als Mama, ik lust geen spruitjes! De opvoeding van uw kind. (Dat is het Dettie! Je bent niet goed opgevoed! :P :P :P :P :P ) Daar zitten jullie niet op te wachten. :mrgreen:

• Renate
12 jaren 5 maanden geleden #56920 door Renate
Lekker:

Vlees, vis, schelp- en schaaldieren, pasta, risotto, chocola, noten, witte wijn

Niet lekker:

Kaas, andijvie, witlof

Tijd voor maken pagina: 0.471 seconden