Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Carlijn Vis - Vrij spel (debuut)

Lees meer
13 jaren 9 maanden geleden - 13 jaren 9 maanden geleden #48236 door Annemarie
Carlijn Vis - Vrij spel (debuut) werd gestart door Annemarie
Leuk verhaal maar ik had een aantal onderwerpen graag wat meer uitgewerkt willen zien.

Lees meer: www.leestafel.info/archief/romans-volwas...arlijn-vis-vrij-spel

<t></t>
Laatst bewerkt 13 jaren 9 maanden geleden doorAnnemarie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 9 maanden geleden #48241 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Carlijn Vis - Vrij spel (debuut)
Dit boek was trouwens genomineerd voor de bronzen uil. Niet gewonnen maar een nominatie is natuurlijk ook een mooie prestatie.

<t></t>

Lees meer
13 jaren 9 maanden geleden #48245 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Carlijn Vis - Vrij spel (debuut)
Gaf de flaptekst aanleiding om meer over het verzet en het verhaal van de soldaat van Oranje te verwachten?

Wat ik begrijp uit jouw recensie is dat het je tegenvalt dat daar in feite weinig over verteld wordt.

Of geeft het verhaal zelf aanvankelijk de indruk dat het veel over deze zaken zal gaan?

Dettie

Lees meer
13 jaren 9 maanden geleden #48246 door Annemarie
Op de achterkant staat dit citaat van De Telegraaf:"Vrij spel is meer dan een spannend verhaal, het is ook een historisch document." Dan verwacht je toch meer informatie.

De tekst over het boek zelf laat het in het midden. Het is meer de opbouw van het verhaal. Carlijn Vis kan zeker boeiend schrijven en de manier waarop ze het verhaal brengt, wekte bij mij de verwachting op dat ik getrakteerd zou worden op meer informatie. Toen dat uitbleef voelde ik daardoor een lichte teleurstelling.

Ik snap wel dat Carlijn Vis met haar verhaal een andere richting in heeft willen slaan en daarom waarschijnlijk bewust niet te veel "bijzaken" heeft willen bespreken. Toch ben ik niet helemaal tevreden over hoe ze dit heeft gedaan.

<t></t>

Lees meer
13 jaren 9 maanden geleden #48247 door Annemarie
Ik zit ineens te gniffelen bij het idee dat Marjo dit boek gaat lezen. Het zou maar zo kunnen dat haar mening lijnrecht op die van mij staat ;). Ik leg dit boek bij het stapeltje debuten zodat ik het straks eventueel kan opsturen! Ben wel benieuwd wat jullie van dit boek zullen vinden.

<t></t>

Lees meer
13 jaren 9 maanden geleden #48251 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Carlijn Vis - Vrij spel (debuut)
Ik weet het niet, want ik ga hier met een heel schuin oog overheen, en lees je verslag niet..

Ik probeer alle debuten te lezen - al mag ik thrillers en chicklits overslaan vind ik - dus deze staat nog op mijn lijstje.

Tijd voor maken pagina: 0.381 seconden